ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

DS, η πολυτέλεια στο αυτοκίνητο α λα γαλλικά!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ NOYNIO KOYTINIO

DS, η πολυτέλεια στο αυτοκίνητο α λα γαλλικά!

DS, η πολυτέλεια στο αυτοκίνητο α λα γαλλικά!

Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Τιμολόγησης της DS Automobiles, κ. Νούνιο Κουτίνιο, αποκαλύπτει στο ΙnMotion όλες τις πτυχές της πρώτης γαλλικής premium μάρκας αυτοκινήτων.

Οι συνεντεύξεις με κορυφαία στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών αποτελούν μία ευχάριστη εμπειρία για τους Ελληνες δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου, καθώς στη χώρα μας δεν υπάρχει καμία μονάδα παραγωγής, εξέλιξης ή σχεδιασμού οχημάτων, άρα δεν έχουμε συχνά πρόσβαση σε πρωτογενείς πηγές. Η συνάντησή μας ωστόσο με τον Νούνιο Κουτίνιο ήταν ακόμη πιο ιδιαίτερη, καθώς ο Βραζιλιάνος Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Τιμολόγησης της εταιρείας DS Automobiles συμμετέχει στον σκληρό πυρήνα μίας ομάδας, που ξεκίνησε τη δημιουργία μίας καινούριας μάρκας αυτοκινήτων από λευκό χαρτί. Η συνέντευξη προμηνυόταν λοιπόν πολύ ενδιαφέρουσα και ο κύριος Κουτίνιο δεν μας απογοήτευσε, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στη συνέχεια και από το περιεχόμενό της.

Ερ.: Η DS Automobiles τοποθετείται στην κατηγορία των premium κατασκευαστών αυτοκινήτων. Ποιο ήταν το σκεπτικό της δημιουργίας της και γιατί θα επέλεγε κάποιος ένα μοντέλο της απέναντι σε καθιερωμένες μάρκες υψηλού κύρους.
Απ.: Όπως είναι γνωστό, η Γαλλία διαθέτει μία μεγάλη γκάμα εταιρειών, που παράγουν φημισμένα προϊόντα πολυτελείας. Ωστόσο, έλειπε μέχρι τώρα μία premium μάρκα αυτοκινήτων, η οποία θα κάλυπτε αυτό το κενό της γαλλικής βιομηχανίας και έτσι προχωρήσαμε στη δημιουργία της DS Automobiles. Το κοινό μας είναι δεκτικό σε πρωτοποριακές καινοτομίες και δεν μπορεί να κατηγοριοποιηθεί εύκολα, αφού πρόκειται για νέα, αλλά και πιο ώριμα άτομα, άνδρες, αλλά και γυναίκες.

Eρ.: Πώς αποτυπώνεται αυτή η διαφορετικότητα στην πράξη;
Απ.: Δεν θα μπορούσαμε να καθιερωθούμε ως μάρκα πολυτελείας, αν δεν φέρναμε κάτι καινούριο στην αγορά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για την γαλλική αντίληψη περί πολυτέλειας στον κλάδο του αυτοκινήτου. Άρα δεν αρκεί, να είμαστε εξίσου καλοί με τους ανταγωνιστές μας, αλλά οφείλουμε να βάλουμε και τις δικές μας πινελιές. Αυτό φαίνεται για παράδειγμα στο εσωτερικό των αυτοκινήτων μας ή ακόμη και στον εσωτερικό φωτισμό τους. Δεν σας κρύβω, ότι νιώθω ‘’ευλογημένος’’, επειδή ανήκω στους λίγους ανθρώπους, που είχαν την τύχη να συμμετέχουν στη δημιουργία μίας νέας μάρκας αυτοκινήτων από λευκό χαρτί.

Ερ.: Ποιοι premium κατασκευαστές αυτοκινήτων πιστεύετε, ότι είναι οι  αμεσότεροι ανταγωνιστές σας;
Απ.: Βασική μας επιδίωξη ήταν...

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη εδώ!