Oι πρωταθλητές Ευρώπης του 2016

Oι πρωταθλητές Ευρώπης του 2016

Ποια μοντέλα έχουν σαρώσει στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2016 και ποιες κατηγορίες προτιμούν οι κάτοικοι της Γηραιάς Ηπείρου;

Oι πρωταθλητές Ευρώπης του 2016

«Σκίζει» η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, καθώς το πρώτο εξάμηνο του 2016 ταξινομήθηκαν στη Γηραιά Ήπειρο σχεδόν 8,1 εκατομμύρια καινούρια μοντέλα. Πρόκειται για την καλύτερη επίδοση, που έχει σημειωθεί εδώ και οκτώ χρόνια και για μία αύξηση της τάξης του 9,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Φαβορί στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων είναι πλέον τα SUV με ένα μερίδιο αγοράς 25% και με συνεχώς αυξητικές τάσεις. Ακολουθούν τα μοντέλα της μικρής κατηγορίας με μερίδιο 21%, που νίκησαν στο νήμα τη μικρομεσαία κατηγορία με 20%.

Όσον αφορά στα επιμέρους μοντέλα παρέμεινε στην πρώτη θέση ο συνήθης…ύποπτος, που δεν είναι άλλος από το VW Golf. Η γερμανική μάρκα πούλησε το πρώτο εξάμηνο του 2016 σχεδόν 270.000 Golf, δηλαδή περίπου 2% λιγότερα συγκριτικά με πέρυσι. Δεύτερο, αν και με σημαντική διαφορά από το πρώτο VW Golf, πλασαρίστηκε το Renault Clio με 173.500 πανευρωπαϊκές πωλήσεις και στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε το VW Polo με 167.000 ταξινομήσεις.

Κυρίαρχος της ευρωπαϊκής αγοράς σε εταιρικό επίπεδο παραμένει ο όμιλος της Volkswagen με συνολικό μερίδιο 23,7%, ενώ η ίδια η VW κατέχει μόνη της το 11,2% των πανευρωπαϊκών πωλήσεων αυτοκινήτων. Δεύτερη μάρκα πίσω από τους Γερμανούς είναι η Renault με 7,5%, τρίτη η Ford με 7,1%, τέταρτη η Opel με 6,8% και η Peugeot κλείνει την πρώτη πεντάδα με ποσοστό 6,0%.

Πρώτη premium μάρκα είναι η Audi με 5,5%, που άφησε πίσω της τις BMW και Mercedes με μερίδια 5,2% αμφότερες. Ανάμεσά τους μπήκε σφήνα η Fiat με 5,3% και στις επόμενες θέσεις πλασαρίστηκαν οι Skoda (4,3%), Citroen (3,9%), Toyota (3,8%), Nissan (3,7%), Hyundai (3,2%), Kia (2,9%), Dacia (2,8%) και Seat με ποσοστό 2,3%.

Best of internet