Με χειροκίνητο κιβώτιο το νέο TT RS;

H κορυφαία έκδοση του Audi TT είναι ακόμη σε φάση εξέλιξης, όμως ο φωτογραφικός φακός το «έπιασε» να εφοδιάζεται με εξατάχυτο μηχανικό σασμάν.

Με χειροκίνητο κιβώτιο το νέο TT RS;

Με «δανεικό» κουστούμι από το Audi TTs εξελίσσεται η κορυφαία έκδοση του μοντέλου, που θα φέρνει τα διακριτικά RS. Μερικές φωτογραφίες ωστόσο φέρνουν στην επιφάνεια ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να δούμε το TTRS με χειροκίνητο κιβώτιο, κάτι που πλέον σπανίζει στα γρήγορα σπορ αυτοκίνητα. Φυσικά και σε αυτή την περίπτωση θα διατίθεται και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που έχουμε συνηθίσει από τα μοντέλα της εταιρείας, ενώ είναι περισσότερο από αυτονόητο ότι θα εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης της Audi, δηλαδή το Quattro. 

Αυτό που ακόμη είναι άγνωστο, είναι ο κινητήρας που θα το κινεί. Υπάρχουν δύο ενδεχόμενα, με το ένα να κάνει λόγο για τον πεντακύλινδρο των 2,5 λίτρων από το Audi RS3 σε βελτιωμένη εκδοχή, ενώ το άλλο αναφέρει ότι θα «φοράει» ένα νέο δίλιτρο μοτέρ του VW Group, που είδαμε στο TT Quattro Sport Concept. Όποιο από τα δύο και αν επικρατήσει, αναμένεται να έχει ιπποδύναμη γύρω στους 400 ίππους που θα προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις, ενώ θα φέρει ενισχυμένο σασί, εξελιγμένο σύστημα διεύθυνσης και πέδησης και μια πλειάδα νέων ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Αυτό που κάνει το εικονιζόμενο TTRS να ξεχωρίζει από το TTs είναι οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης (το TTs έχει τέσσερις στρογγυλές), τα μεγαλύτερα φρένα και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα. Στην έκδοση παραγωγής θα υπάρχουν εμφανώς περισσότερες αισθητικές διαφοροποιήσεις, με άλλο body kit, διαφορετικής σχεδίασης ζάντες και ένα πακέτο αεροδυναμικών βοηθημάτων.