Έγινε 47 ετών ο μαχητής Σουμάχερ!

Ο Μίκαελ Σουμάχερ εξακολουθεί να δίνει τη δική του μάχη, μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε στα τέλη του 2013, ενώ σήμερα συμπλήρωσε 47 χρόνια ζωής.

Έγινε 47 ετών ο μαχητής Σουμάχερ!

Από τις πίστες στο κρεβάτι του πόνου βρέθηκε ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής συμπληρώνει σήμερα 47 χρόνια ζωής, ωστόσο, τα δύο τελευταία μόνο εύκολα δεν είναι για τον ίδιο και την οικογένειά του.

Ήταν 29 Δεκεμβρίου 2013, όταν είχε το πολύ σοβαρό ατύχημα κάνοντας σκι στις γαλλικές Άλπεις και χτύπησε το κεφάλι του σε βράχο, με τον «Σούμι» να τραυματίζεται σοβαρά στο κεφάλι του, αφού έσπασε το κράνος του. Έκτοτε, ο Γερμανός δίνει τη μεγαλύτερη μάχη της ζωής του, την οποία δεν παρατάει ποτέ!

Το μόνο που έχουμε να ευχηθούμε εμείς είναι να έχει ταχεία ανάρρωση και στα επόμενα γενέθλια σ' ένα χρόνο από τώρα να βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Παράλληλα, θα θυμηθούμε τι έχει κάνει στις πίστες όλα αυτά τα χρόνια, αφού έχουμε ήδη πράξει το ίδιο όσον αφορά τα όσα έχουν γίνει από εκείνη τη «μαύρη» μέρα πριν από δύο χρόνια.

Τα καρτ, οι τίτλοι και η... σύνταξη

«Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται», λέει ο ελληνικός λαός και αυτό ίσχυσε στην περίπτωση του Μίκαελ Σουμάχερ. Ο «Σούμι» ξεκίνησε τα καρτ σε ηλικία μόλις έξι ετών και εξ' αρχής έδειξε ότι διαθέτει ταλέντο και έχει λαμπρό μέλλον.

Άμεσα ήρθε το πρώτο του πρωτάθλημα στα καρτ, ενώ ακολούθησαν άλλα δύο σε μικρότερες κατηγορίες, στη Formula König και στη γερμανική Formula 3. Το 1991 ήρθε το ντεμπούτο του στη Formula1, όπου συμμετείχε για πρώτη φορά στο Γκραν Πρι του Βελγίου με την Jordan, μετά από ειδική σύσταση του μάνατζέρ του, Βίλι Βέμπερ, τη στιγμή που είχε εντυπωσιαστεί και ο σχεδιαστής της ομάδας, Γκάρι Άντερσον.

Μάλιστα, εντυπωσίασε τους πάντες με την έβδομη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές του Σπα, ενώ στον αγώνα εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στον συμπλέκτη. Ακολούθησε το συμβόλαιο με την Benetton την επόμενη χρονιά, με την οποία ήρθε και η πρώτη του νίκη, ενώ δεν άργησαν και οι δύο πρώτοι τίτλοι στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που ήρθαν το 1994 και το 1995.

Η συνέχεια... βάφτηκε κόκκινη για τον Σουμάχερ. Μέλος της Ferrari από το 1996 μέχρι και το 2006. Βέβαια, με τη Scuderia χρειάστηκε να φτάσει στην πέμπτη χρονιά με τη φόρμα της για να ανέβει ξανά στον... θρόνο. Από το 2000 μέχρι και το 2004 πανηγύρισε άλλα 5 πρωταθλήματα για να φτάσει τα 7 συνολικά και να γίνει ο πιο πετυχημένος οδηγός στην ιστορία του σπορ.

Ακόμη, έχει μετρήσει 91 νίκες, 155 παρουσίες στο βάθρο, 68 pole position, 77 ταχύτερους γύρους και 1566 βαθμούς καριέρας σε 306 εκκινήσεις, τη στιγμή που είναι κάτοχος πολλών ρεκόρ. Το 2006 αποσύρθηθε προσωρινά από την ενεργό δράση και έγινε σύμβουλος της Scuderia και το 2009 η ομάδα του Μαρανέλο σχεδίαζε να τον επαναφέρει για να αντικαταστήσει τον τραυματία Φελίπε Μάσα.

Ωστόσο, αυτό δεν έγινε ποτέ λόγω της σοβαρότητας του τραυματισμού στον σβέρκο, που είχε αποκτήσει από ένα ατύχημα με μοτοσικλέτα νωρίτερα εκείνη τη χρονιά. Τελικά, επέστρεψε στις πίστες το 2010. Αυτή τη φορά, ωστόσο, το έπραξε για λογαριασμό της Mercedes.

Ως... θύμα των προβλημάτων των «ασημί βελών» στα πρώτα της χρόνια στην F1 δεν παρουσίασε κάτι το ιδιαίτερο, με μία pole position που ακυρώθηκε και μία τρίτη θέση να είναι ό,τι καλύτερο είχε να δείξει μέχρι και το 2012, όταν αποφάσισε να πει οριστικά «αντίο» στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ στον κόσμο.