Μάτωσε η αγορά αυτοκινήτου
Πάνω από τις μισές θέσεις εργασίας έχουν χαθεί εξαιτίας της οικονομικής κρίσης από το δίκτυο των επίσημων εμπόρων αυτοκινήτων στη χώρα μας.
Τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία του βιώνει ο κλάδος του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ τα τελευταία πέντε χρόνια έχει χαθεί το 54,3% των θέσεων εργασίας στα επίσημα δίκτυα διανομής αυτοκινήτων. Άλλες 46.900 θέσεις εργασίας έχουν χαθεί επίσης στον ευρύτερο χώρο του αυτοκινήτου, όπως π.χ. στις εκθέσεις μεταχειρισμένων, στα ανεξάρτητα συνεργεία, κλπ.
Ο κλάδος του αυτοκινήτου δεν διαθέτει μεν στη χώρα μας μονάδες παραγωγής, συνεχίζει ωστόσο να προσφέρει απασχόληση σε σχεδόν 62.000 εργαζομένους. Η μεγάλη πλειοψηφία τους απασχολείται στους κλάδους της συντήρησης και της επισκευής οχημάτων, ενώ εισφέρει πάνω από 9,6% επί του συνόλου των τακτικών εσόδων του προϋπολογισμού.
Να σημειώσουμε επίσης, ότι και οι πωλήσεις καινούριων Ι.Χ. έχουν συρρικνωθεί περίπου στο ένα τέταρτο των ετήσιων πωλήσεων πριν μόλις μία πενταετία!
Μέσα σε αυτή την πολύ δύσκολη συγκυρία εκλέχθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, που εκπροσωπεί από το 1934 τους εθνικούς διανομείς Ι.Χ., φορτηγών, λεωφορείων και μοτοσικλετών στην Ελλάδα.
Το νέο ΔΣ του ΣΕΑΑ θα έχει τριετή θητεία και θα λειτουργήσει με πρόεδρο τον κ. Γιώργο Βασιλάκη (SEAT), αντιπρόεδρο τον κ. Σταύρο Τάκη (Suzuki), γεν. γραμματέα τον κ. Γιάννη Σαρακάκη (Honda, Mitsubishi) και μέλη τους κυρίους Γιάννη Κοντέλη (αντιπρόσωπο μεταξύ άλλων της Ford), Άρη Αραβανή (Toyota, Lexus), Τάκη Θεοχαράκη (Nissan) και Πολυχρόνη Συγγελίδη (Lancia, Jeep, Peugeot, Citroen).Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!