Πόσο κοστίζει το ακριβότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών;

Μία μπλε συλλεκτική Ferrari 250 GTO του 1962 θα αλλάξει ιδιοκτήτη σε μία εξωπραγματική τιμή, η οποία θα ξεπερνά οποιαδήποτε άλλη έχει δοθεί μέχρι σήμερα για ένα αυτοκίνητο!

Πόσο κοστίζει το ακριβότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών;

Ποιο είναι το Αγιο Δισκοπότηρο μεταξύ των αυτοκινήτων; Σχεδόν όλοι οι ειδικοί θα σας απαντήσουν στο συγκεκριμένο ερώτημα κατονομάζοντας τη Ferrari 250 GTO. Το ιταλικό μοντέλο έχει κερδίσει άπειρα βραβεία και θεωρείται εξαιρετικά σπάνιο, καθώς κατασκευάστηκαν συνολικά μόνον 36 τέτοια αυτοκίνητα, εκτοξεύοντας έτσι τις τιμές τους στα ουράνια.

Μετά από αρκετά χρόνια βγαίνει μία Ferrari 250 GTO προς πώληση και οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για μία τιμή, που ξεπεράσει οποιοδήποτε άλλο ρεκόρ μέχρι σήμερα. Πρόκειται για μία μπλε Ιταλίδα με χαρακτηριστικές λευκές λωρίδες, η οποία είδε για πρώτη φορά το φως το 1962 και έχει τρέξει μεταξύ άλλων σε κλασικούς αγώνες, όπως οι 24 Ωρες του Λε Μαν και oι 12 Ωρες του Σέμπρινγκ.

Η πώληση γίνεται μέσω του οίκου Talacrest, του οποίου ο ιδιοκτήτης, Τζον Κόλινς, είναι απόλυτα πεπεισμένος, ότι θα πετύχει μία τιμή τουλάχιστον 51,8 εκατομμυρίων ευρώ! Ο Κόλινς αποκάλυψε, ότι έχει ήδη μία τέτοια προσφορά στα χέρια του και εξηγεί μάλιστα και τους λόγους: «Μετά τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ ψάχνουν οι άνθρωποι για δυνατότητες επενδύσεων και η Ferrari δείχνει σίγουρα πιο όμορφη από ό,τι μία ελαιογραφία κρεμασμένη στον τοίχο». Εννοείται, ότι δεν αναφέρεται σε απλούς πολίτες, αλλά σε άτομα πολύ υψηλού οικονομικού επιπέδου, που είναι σε θέση να πληρώσουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για ένα κλασικό αυτοκίνητο.

Η ονειρεμένη Ferrari GTO 250 επιταχύνει από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα σε 6,1’’ και πιάνει τα 280 χλμ./ώρα τελική, δεν διαθέτει όμως ταχύμετρο για να τα δεις, καθώς στη θέση του υπάρχει το στροφόμετρο. Η σπάνια Ferrari εφοδιάζεται με έναν τρίλιτρο V12 300 ίππων και φέρει στον κινητήρα ειδική πλακέτα γνησιότητας με τον σειριακό αριθμό παραγωγής της.

Εμείς, απλά να ευχηθούμε να μην καταλήξει ακινητοποιημένη στο γκαράζ κάποιου επενδυτή, αλλά να τη βγάζει ο νέος ιδιοκτήτης της αραιά και πού και καμιά βόλτα!