Ρότζερ Φέντερερ: «Χτίζει βασίλειο» και στις επιχειρήσεις (pics)

Gazzetta team
Ρότζερ Φέντερερ: «Χτίζει βασίλειο» και στις επιχειρήσεις (pics)
Ο Βασιλιάς των courts σχεδιάζει να γίνει επιχειρηματίας στον χώρο του παπουτσιού με την ελπίδα να «γιγαντώσει» μια ακμάζουσα ελβετική εταιρία.

«Ποτέ δεν μπορούσα να συμβιβαστώ με τη ζωή μετά το τένις. Πλέον, αισθάνομαι όμορφα και συμβιβάζομαι με το τι μπορεί να έρθει στην πορεία». Κάτοχος 20 Grand Slams και περισσότερων των 100 τίτλων, ο Ρότζερ Φέντερερ φαίνεται πως ήδη στρώνει έδαφος για το τι θα ακολουθήσει αφού «κρεμάσει» την ρακέτα του. Είναι λογικό, ένας άνθρωπος του δικού του βεληνεκούς να θέλει να καταπιαστεί με κάτι που ξέρει, με κάτι που αγαπάει και μπορεί να διαχειριστεί. Επομένως πως αποφάσισε να φτιάξει την συνταγή της επιχειρηματικής επιτυχίας;

Έριξε μέσα στο καζάνι την αγάπη του για την Ελβετία, την παρατηρητικότητά του και την... εμμονή του για τα αθλητικά παπούτσια. Από που προκύπτει αυτή η εμμονή; «Πάντα κοιτάζω τα πόδια των άλλων όταν είμαι στο αεροδρόμιο», λέει ο Ελβετός και, ίσως κάποιος να το έλεγε ιδιοτροπία, όταν όμως αυτό εξελίσσεται σε μια πολύ προσοδοφόρα και με φόντο το μέλλον συνεργασία, δεν χωράνε οπαδικά.

Η... τρέλα του Ρότζερ Φέντερερ και η εταιρία «On» έχουν κοινό τόπο την Ελβετία. Τη χώρα που είναι γνωστή για τα ρολόγια, τις σοκολάτες και τις τράπεζές της. Ωστόσο, εδώ και μικρό χρονικό διάστημα έχει αρχίζει να διαδίδεται και το νέο αυτό στυλ αθλητικών παπουτσιών, τα οποία μάλιστα στη Γερμανία έρχονται δεύτερα σε πωλήσεις μετά τα Air Max 270 της Nike. Διόλου μικρή επιτυχία αν αναλογιστεί κανείς τους ανταγωνιστές που υπάρχουν σε αυτό το επίπεδο.

Αρκετοί διάσημοι μάλιστα ήδη έχουν αρχίσει να τα προτιμούν στην καθημερινότητά τους και, όπως λέει η ίδια η εταιρία «χωρίς καν να τους πληρώσουμε!». Μερικοί από αυτούς είναι ο John Malkovich , ο Will Smith, η Emma Stone ενώ, πολύ δυνατή επιρροή μπορεί να ασκήσει ο νεαρός Ιρλανδός σχεδιαστής μόδας και ιδιοκτήτης της ομώνυμης εταιρίας ρούχων, J.W.Anderson.

Η κίνηση αυτή «άνοιξε τα μάτια» στους ιδρυτές της εταιρίας M.Coppeti, D.Alleman και M. Bernhard, οι οποίοι αποφάσισαν να προσεγγίσουν τον πιο διάσημο Ελβετό στον κόσμο...

«Αυτός είναι ο, τι καλύτερο έχουμε να επιδείξουμε για την εικόνα μας στο εξωτερικό. Έχει κάνει θαύματα για εμάς», είπε ο κ. Copetti.

Ανησυχίες για την... καινοτομία του Φέντερερ;

Όταν βλέπεις έναν τέτοιο αθλητή παλιάς κοπής, το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό δεν είναι η επιτομή του νέου, ρηξικέλευθου τύπου που θα προσαρμόσεις επάνω του μια μόδα. Η επαφή του, για διαφημιστικούς λόγους με την Anna Wintour, αρχισυντάκτρια του περιοδικού Vogue, τον έκαναν να δίνει «πλέον περισσότερο βάρος στο στυλ μου, εντός και εκτός των courts».

Η πρώτη συνάντηση των ιθυνόντων της εταιρίας με τον Ελβετό έγινε το 2017, λίγο καιρό μετά από τότε που ο Φέντερερ άρχισε να τα παρατηρεί παντού γύρω του. «Στο δρόμο, φίλοι μου, η γυναίκα μου... στην αρχή, μου φάνηκαν περίεργα ωστόσο όσο πλέον μου αρέσει πολύ το στυλ τους».

Παράλληλα δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην υπερηφάνεια του για τα παιδιά από την Ελβετία που κάνουν σπουδαία πράγματα σε διεθνές επίπεδο.

Ακόμα και πριν υπογράψει με την εταιρία, ο Φέντερερ είχε αρχίσει να φοράει τα «On» στις προπονήσεις του και όταν βρισκόταν στη Ζυρίχη πήγαινε από τα κεντρικά για να συζητήσει ιδέες πάνω στο σχεδιασμό και το μάρκετινγκ. Η πρόκληση είναι μέσω του ιδίου, να επεκταθεί το μάρκετινγκ σε παγκόσμιο επίπεδο και να ενώσει όλους τους αθλητές ανεξάρτητα από την κουλτούρα τους. Επίσης «πιστεύω πως μπορώ να εμπνεύσω όσους δουλεύουν για εμάς, από ηγετικής πλευράς, να παραμείνουν ταπεινοί μεν, αλλά με σπουδαία όνειρα».

Τα κέρδη και οι μελλοντικές βλέψεις

H «On» σημειώνει κέρδη από το 2014. Τα παπούτσια της πωλούνται σε 55 χώρες του πλανήτη, ενώ οι σχεδόν 500 εργαζόμενοί της έχουν ξεκινήσει να παράγουν μοντέλα ειδικά και για ορειβασία.

«Υπάρχουν από τη μια οι άνθρωποι που δεν θέλουν να έχουν πολύ ακριβά ή τρομερά τεχνολογικά προηγμένα παπούτσια και θέλουν απλά να δείχνουν εμφανίσιμα. Από την άλλη είναι εκατομμύρια κόσμου εκεί έξω που θέλουν τέτοιου είδους μοντέλα, αλλά θέλουν και κάτι που να είναι μοναδικό, που οι ήδη υπάρχοντες κολοσσοί δεν έχουν. Είναι κάτι περισσότερο από μια απλή εταιρία με παπούτσια για τρέξιμο. Θέλουμε να πάμε τον σχεδιασμό ένα βήμα μπροστά» Αυτά είναι τα λόγια των ιδρυτών της εταιρίας, που σηματοδοτούν την προοπτική τους για το μέλλον.

Από την άλλη, ο Ρότζερ Φέντερερ, μετά την ενασχόλησή του με ηγέτιδες εταιρίες, την κάθε μια στο χώρο της, Rolex, Moet & Chandon και Mercedes-Benz, προσθέτει και την «On». Σημειώνεται ότι μετά το «διαζύγιο» με τη Nike το 2018, επίσημος χορηγός ένδυσής του είναι η Uniqlo, με την οποία ο «βασιλιάς» υπέγραψε δεκαετές συμβόλαιο τον περασμένο, Ιούνιο που θα του επιφέρει 300.000.000 ευρώ σε βάθος δεκαετίας.

Είναι συνεργασίες που, σε επιχειρηματικό επίπεδο τουλάχιστον, φαίνονται τόσο άρτια σχεδιασμένες, όσο είναι και το αριστοτεχνικό του backhand...

Μπες στο Fantasy του Gazzetta για το ελληνικό πρωτάθλημα, εντελώς δωρεάν. Φτιάξε την δική σου ομάδα, αγόρασε τους κατάλληλους παίκτες και κέρδισε μεγάλα δώρα. Κάνε τις μεταγραφές που πιστεύεις, δημιούργησε το δικό σου πρωτάθλημα και ταυτόχρονα μπορείς να συμμετέχεις στη συνολική βαθμολογία για τα έπαθλα. 

 

Στο Transfer Center του Gazzetta θα μάθεις για όλες τις μεταγραφές που έχουν γίνει το καλοκαίρι για να μην πιαστείς αδιάβαστος στο νέο Fantasy.

NEWS FEED