«Ο Ρήγας με είπε βρωμ@#$νο κι έφυγα»: Η Χρύσα Ρώπα αποκαλύπτει τους λόγους που κόπηκε το «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή»

Gazzetta team
«Ο Ρήγας με είπε βρωμ@#$νο κι έφυγα»: Η Χρύσα Ρώπα αποκαλύπτει τους λόγους που κόπηκε το «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή»
Η ηθοποιός μίλησε για πρώτη φορά μετά από 19 χρόνια για το πρόωρο τέλος της επιτυχημένης σειράς του Αλέξανδρου Ρήγα και προκαλεί αίσθηση.

Με μία συνέντευξη που θα συζητηθεί πολύ τις επόμενες ημέρες η ηθοποιός Χρύσα Ρώπα αποκάλυψε για πρώτη φορά τους λόγους για τους οποίους έπεσαν πρόωρα οι τίτλοι τέλους της επιτυχημένης σειράς του MEGA, «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή», με σκηνοθέτη τον Αλέξανδρο Ρήγα.

Η δημοφιλής ηθοποιός, που αποτελούσε πρωταγωνιστικό μέλος του καστ της σειράς, μίλησε στην εφημερίδα Realnews για όσα συνέβησαν εκείνη την περίοδο, λίγες ημέρες μόνο μετά την συνέντευξη του Αλέξανδρου Ρήγα στο περιοδικό People, ο οποίος κι είχε σχολιάσει με αρνητικό τρόπο την «ψυχοσύνθεσή» και το «νευρικό της σύστημα».

Πιο συγκεκριμένα, η Χρύσα Ρώπα ερωτώμενη για την συνέντευξη του σεναριογράφου και ηθοποιού ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Ξαφνικά, μετά από χρόνια, ένας σκηνοθέτης, ηθοποιός, συγγραφέας αποφάσισε να τοποθετηθεί δημόσια για το δικό μου νευρικό σύστημα. Η πρώτη εντύπωση που σχημάτισα ήταν ότι ζω με μια σοβαρή και σπάνια αρρώστια. Τη λένε «ευαίσθητο νευρικό σύστημα». Αλλά επειδή έχω πάει πολλές φορές στο ΙΚΑ, στη ΔΕΗ, στην εφορία, στα νοσοκομεία, στα ταχυδρομεία, στα μεσιτικά γραφεία, αμέσως κατάλαβα ότι το εν λόγω σύστημά μου γενικώς ως πολίτη, ως γυναίκας (μισού αιώνα), ως ανύπαντρης, ως παντρεμένης, ως εργαζόμενης, ως μητέρας, ως ψηφοφόρου, ως νοικοκυράς, ως ασθενούς, ως αλλοδαπής στις αλλοδαπές, ως φίλης, ως ζώου και ως ανθρώπου, το εν λόγω σύστημα πράγματι έχει αποκτήσει μια ευαισθησία. Και μπορώ να πω ότι έχω συναίσθηση αυτής της κατάστασης. Δεν χρειαζόταν αυτή η… δημόσια αναγγελία. Αλλά εκεί που μπερδεύτηκα ήταν όταν μου είπαν ότι σε πάνελ εκπομπής, που αναφέρθηκαν στη συγκεκριμένη ατάκα, διχάστηκαν οι απόψεις και μου πρότειναν να επιλέξω μεταξύ αυτών των δύο. Δηλαδή: «Την είπε τρελή». «Όχι, δεν την είπε τρελή».

Σίγουρα ούτε το ένα ούτε το άλλο με απασχόλησαν. Ρώτησα ένα γιατρό και μου είπε: «Η ευαισθησία, Χρύσα μου, του νευρικού μας συστήματος εξαρτάται από τα χάπια ή τις ουσίες που παίρνουμε, όπως βαλεριάνα κ.λπ.¨. Αλλά τι ήθελε να πει με αυτό ο Ρήγας δεν κατάλαβα. Η αναφορά για την άλλη ηθοποιό είναι πρόσφατο θέμα. Εγώ πού κολλάω; Δεν συμπίπτουν και τα νευρικά μας συστήματα, κατά τη γνώμη του! Anyway, όμως, τα πολλά λόγια είναι περιττά για ένα τόσο ασήμαντο θέμα. Αλλά, όπως όλοι λένε τη γνώμη τους, έτσι είπα κι εγώ να πω τη δική μου».

«Μετά από 35 χρόνια ένσημα, αναρωτιέμαι στ’ αλήθεια. Ναι, έχω πολύ ευαίσθητο νευρικό σύστημα σε φασιστικές νοοτροπίες. Δεν θυμώνω! Τρελαίνομαι. Δεν φεύγω! Τρέχω… Και μιας και είπα φεύγω. Πράγματι έφυγα μια μέρα από το «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;». Παρασκευή ήταν, πριν από είκοσι χρόνια, βράδυ. Είχα πρεμιέρα στο «Αλίκη» με τη «Δίαιτα του αστροναύτη». Έφυγα γιατί ο συγγραφέας, σκηνοθέτης του σίριαλ σε μια σύσκεψη κορυφής με είπε βρωμό…νο μπροστά σε όλους τους ηθοποιούς, τους τεχνικούς και τον κύριο παραγωγό. Έφυγα χωρίς να μου πει ένα «συγγνώμη». Έτσι έκανα πρεμιέρα εκείνο το βράδυ. Και στη συνέχεια αρνήθηκε ο σκηνοθέτης να με αντικαταστήσει, γιατί ήταν ανάξιος να υπερασπιστεί τη δουλειά του και τους ηθοποιούς του! Από ένα καπρίτσιο του, τους άφησε όλους χωρίς δουλειά. Και επειδή δεν βγήκα να κάνω δηλώσεις τότε, παρ’ όλη την παραπληροφορημένη παροχή εκ μέρους τους στον Τύπο του κ…ου, σε όλα τα περίπτερα. Ποτέ δεν μίλησα. Ποτέ δεν με ξαναπήρε σε δουλειά ο τότε παραγωγός.