Θεσσαλονίκη: Εισπρακτική καλεί συνεχώς ηλικιωμένο που νοσηλεύεται σε εντατική covid, καταγγέλλει δικηγόρος

Gazzetta team
Θεσσαλονίκη: Εισπρακτική καλεί συνεχώς ηλικιωμένο που νοσηλεύεται σε εντατική covid, καταγγέλλει δικηγόρος
Σε μια απίστευτη καταγγελία προχώρησε δικηγόρος στην Θεσσαλονίκη, για εισπρακτική που καλεί συνεχώς ασθενή με κορονοϊό.

Εισπρακτικές συνεχίζουν και ενοχλούν τον κόσμο, ακόμα και στην εντατική.

Σύμφωνα με το GRTimes.gr o δικηγόρος παρ' Αρείω Πάγω, Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Αλβανός, καταγγέλλει πως ενώ ηλικιωμένος πελάτης και φίλος του, νοσηλεύεται στην εντατική νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης με σοβαρά συμπτώματα Covid και δίνει μάχη για τη ζωή του, υπάλληλοι δικηγορικού γραφείου – εισπρακτικής, συνεχίζουν να του τηλεφωνούν και να τον ενοχλούν, μολονότι τους έχει πει ότι δεν μπορεί να μιλήσει γιατί είναι στο νοσοκομείο.

«Μου έστειλε μήνυμα ότι τον καλούν από συγκεκριμένο δικηγορικό γραφείο και πως τους λέει, "παιδιά είμαι στην εντατική, έχω covid… είμαι στο νοσοκομείο" και συνεχίζουν να τον καλούν σαν να μη συμβαίνει τίποτα», αναφέρει.

Όπως τονίζει ο κ. Αλβανός, το συγκεκριμένο περιστατικό αποδεικνύει πως οι εισπρακτικές συνεχίζουν να ασυδοτούν. «Ενώ στην ουσία έχουμε το υπουργείο Ανάπτυξης, την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, τους, δικηγορικούς Συλλόγους, στην ουσία δεν υπάρχει προστασία των δανειοληπτών. Αυτό που έλεγαν οι Ρωμαίοι. Όταν υπάρχουν πολλοί νόμοι… δεν υπάρχει νόμος» λέει χαρακτηριστικά.

Ο δικηγόρος Θεσσαλονίκης, εξέφρασε παράλληλα την αγανάκτηση του για το γεγονός, δηλώνοντας πως σκοπεύει να κινηθεί με αγωγή εναντίον των υπαιτίων, μόλις βελτιωθεί η κατάσταση της υγείας του φίλου και πελάτη του.

«Συνεχίζουν να τον καλούν μολονότι τους είπε ότι νοσηλεύεται και ενώ η υπόθεση του εκκρεμεί με τον νόμο Κατσέλη. Δηλαδή δεν έχουν ουσιαστικό λόγο να τον καλούν, αλλά και λόγο να είχαν, ο άνθρωπος δίνει μάχη για τη ζωή του… Θα ασχολείται με αυτά;» διερωτάται.

Με βάση τον έγκριτο νομικό, οι συγκεκριμένες πρακτικές παραβιάζουν σειρά δικαιωμάτων των πολιτών, όπως τα προσωπικά δεδομένα, καθώς αν κάποιος δηλώσει ρητά ότι δεν επιθυμεί να επικοινωνούν μαζί του (ανακαλεί με αυτόν τον τρόπο οποιαδήποτε συγκατάθεση είχε δώσει νωρίτερα) παραβιάζεται το πλαίσιο για το GDPR.

Την ίδια στιγμή η νομοθεσία περί εισπρακτικών επιτρέπει μόνο μια επικοινωνία ανά δύο ημέρες και απαγορεύει περισσότερες τηλεφωνικές επικοινωνίες, ενώ και με βάση το ειδικότερο πλαίσιο που διέπει τον κώδικα των δικηγόρων, αν κάποιος δηλώσει ρητά δύο φορές ότι δεν θέλει να τον καλείς, ο δικηγόρος είναι υποχρεωμένος να το σεβαστεί και να σταματήσει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ