Αποζημίωση για την καθυστέρηση των κούριερ: Γιατί κανείς δεν την παίρνει (vid)

Gazzetta team
Αποζημίωση για την καθυστέρηση των κούριερ: Γιατί κανείς δεν την παίρνει (vid)
Αν προβλέπεται αποζημίωση για την καθυστέρηση της παραγγελίας, οι εταιρίες εκμεταλλεύονται ένα... παράθυρο για να μην υπάρχουν διεκδικήσεις.

Οι αποστολές με κούριερ είναι η... πονεμένη, για πολλούς, ιστορία του εφετινού Δεκεμβρίου.

Και αυτό γιατί λόγω των πολλών αποστολών όλες οι εταιρίες μεταφορών έχουν φρακάρει, μην μπορώντας να εξυπηρετήσουν τον μεγάλο όγκο δεμάτων σε προβλεπόμενους χρόνους.

Το πρόβλημα μάλιστα, δεν είναι τωρινό, έχει ξεκινήσει από τα τέλη Νοεμβρίου με την Black Friday, απλά τώρα έγινε αξεπέραστο, με αποτέλεσμα πολλά παιδικά δώρα να μην φτάσουν στην ώρα τους και να πάνε για τον Ιανουάριο.

Πριν από λίγες ημέρες, η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών), Ευαγγελία Κεκελέκη, μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, είχε πει πως προβλέπεται αποζημίωση για καθυστερήσεις, ύψους 6 ευρώ για κάθε μέρα.

Ωστόσο υπάρχει μία μικρή λεπτομέρεια που παίζει καθοριστικό ρόλο στην διεκδίκησή της.

Όπως αναφέρθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star για να γίνει τέτοια αξίωση, θα πρέπει να έχει οριστεί συγκεκριμένη ημερομηνία παράδοσης από την εταιρία μεταφορών.

Καμία, όταν παραλαμβάνει το δέμα δεν το κάνει και έτσι δεν μπορεί να υπάρξει διεκδίκηση του ποσού αυτού.

Αντιθέτως σε περίπτωση κλοπής ή καταστροφής, τα πράγματα είναι πιο εύκολα, καθώς μπορεί να υπάρξει αποζημίωση από 50 έως και 500 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ