Ανατροπή στον Μεγάλο Περίπατο: Ανοίγει τελικά μια επιπλέον λωρίδα στην Πανεπιστημίου ο Μπακογιάννης

Gazzetta team
Ανατροπή στον Μεγάλο Περίπατο: Ανοίγει τελικά μια επιπλέον λωρίδα στην Πανεπιστημίου ο Μπακογιάννης
Αλλαγές εισηγήθηκε στον Μεγάλο Περίπατο ο Κώστας Μπακογιάννης και ιδιαίτερα στο κομμάτι της Πανεπιστημίου.

Ο Κώστας Μπακογιάννης πρότεινε αλλαγές στον Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας και κυρίως στην Πανεπιστημίου, καθώς εισηγήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο να αποδοθεί για τον εν λόγω δρόμο μια λωρίδα παραπάνω για τα αυτοκίνητα.

Το Συμβούλιο, δε, αποφάσισε την παράταση κατά τρεις μήνες της πιλοτικής παρέμβασης του Μεγάλου Περιπάτου.

Στην εισήγησή του ο δήμαρχος Αθηναίων τόνισε: «Δύο μήνες μετά την έναρξη του Μεγάλου Περιπάτου, η συνεχής παρακολούθηση και επιστημονική αξιολόγηση του έργου, καθώς επίσης και η δημόσια διαβούλευση, μας παρέχουν πλέον σημαντικά στοιχεία και δεδομένα. Έχει έρθει η ώρα να λάβουμε υπόψη μας όλα αυτά, τα οποία, μάλιστα, συζητήσαμε στο Δημοτικό Συμβούλιο, στη Διαπαραταξιακή Επιτροπή με τους εκπροσώπους των παρατάξεων και της επιστημονικής κοινότητας, στις συναντήσεις μας με τους φορείς, τους πολίτες και τις επιχειρήσεις και να προχωρήσουμε στο δεύτερο τρίμηνο της πιλοτικής παρέμβασης, το οποίο ξεκινά στις 21 Αυγούστου».

Και συνέχισε ο δήμαρχος για την Πανεπιστημίου: «Η πιλοτική δοκιμή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων της οδού Πανεπιστημίου ξεκίνησε με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας όλων των οχημάτων. Εν όψει της αξιολόγησης της πρώτης φάσης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για την εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου, προχωράμε στη διατήρηση των λωρίδων κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. σε τρεις και στην προσθήκη μίας επιπλέον λωρίδας για τη διέλευση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αυστηρά οριοθετημένης. Με αυτόν τον τρόπο, δίνουμε μία ακόμα λωρίδα της Πανεπιστημίου για την κυκλοφορία των οχημάτων, ώστε να έχουμε εκτίμηση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων, και να προχωρήσουμε στις αποφάσεις για τη διαμόρφωση του τελικού έργου».

Ο κ. Μπακογιάννης τόνισε ότι οι επιστημονικές μελέτες και μετρήσεις που έχουν γίνει είχαν αναφέρει την ύπαρξη κυκλοφοριακών προβλημάτων, τα οποία, όμως, είναι εντός των προβλέψεων. Σε ό,τι αφορά την αύξηση της κίνησης, υπογράμμισε ότι αυτή οφείλεται στη:

  • μη ύπαρξη του δακτυλίου,
  • στην πανδημία του κοροναϊού
  • και τη μη λειτουργία του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης.

Πρόσθεσε, εξάλλου, πως ένα τέτοιο μεγάλο έργο χρειάζεται έξι μήνες προκειμένου να έρθει η εξομάλυνση στο θέμα της κυκλοφορίας των Ι.Χ.

Ο κ. Μπακογιάννης πρότεινε επίσης και τις εξής βελτιώσεις:

Α. Λήψη επιπλέον υποστηρικτικών μέτρων (σηματοδότηση, ελεγχόμενη στάθμευση, κλπ.)

Β. Ενεργοποίηση των λεωφορειολωρίδων

Γ. Διαρκής αστυνόμευση

Δ. Συνεχής παρακολούθηση και αποτίμηση της επιρροής των ρυθμίσεων