Κατά 554% αυξήθηκαν οι πωλήσεις του παιχνιδιού «The Witcher» μετά τη σειρά (vids)

Gazzetta team
Κατά 554% αυξήθηκαν οι πωλήσεις του παιχνιδιού «The Witcher» μετά τη σειρά (vids)
To «The Witcher 3: Wild Hunt» του 2015 ξαναζεί μέρες δόξας.

Μέχρι τον περασμένο Δεκέμβριο, όταν «Ο Γητευτής» (The Witcher) έκανε πρεμιέρα στο Netflix, για τις περιπέτειες του Γκέραλτ της Ρίβια είχαν ακούσει μόνο οι αναγνώστες των βιβλίων του «Πολωνού Τόλκιν» Αντρέι Σαπκόφσκι και οι gamers, που είχαν περάσει αμέτρητες ώρες με τα τρία παιχνίδια της σειράς «The Witcher».

H σειρά, όμως, έγινε γρήγορα η πιο επιτυχημένη στην ιστορία του Netflix και η πιο περιζήτητη παγκοσμίως, γεγονός που είχε άμεση επίδραση στα βιβλία και τα video games. Πάνω από 500.000 αντίτυπα ξανατυπώθηκαν τον Ιανουάριο, για να πάνε στα βιβλιοπωλεία των ΗΠΑ, ενώ, σύμφωνα με στοιχεία της NPD Group, το παιχνίδι «The Witcher 3: Wild Hunt» του 2015 κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 554% από τον Δεκέμβριο του 2018 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2019.

Σε αυτό βοήθησε, βέβαια, πολύ η κυκλοφορία του για πρώτη φορά στο Nintendo Switch τον Οκτώβριο, λίγο πριν κάνει πρεμιέρα η σειρά. Αλλά και χωρίς να υπολογίζουμε τις πωλήσεις για το Switch, εξακολουθεί να υπάρχει αύξηση της τάξης του 63%.

Η σειρά, πάντως, βασίζεται περισσότερο στα βιβλία του Σαπκόφκσι παρά στα παιχνίδια, αν και συχνά ο πρωταγωνιστής Χένρι Κάβιλ -που γνώρισε τον Witcher μέσα από τα video games- φροντίζει να υπάρχει κάποιο fan service για τους gamers, όπως συγκεκριμένες ατάκες ή κινήσεις.

Πηγή: reader.gr