Huawei: Ενισχύεται σε όλα τα επίπεδα, ανάπτυξη σε όλες τις κατηγορίες

Huawei: Ενισχύεται σε όλα τα επίπεδα, ανάπτυξη σε όλες τις κατηγορίες
Τι μάθαμε στην πρόσφατη παρουσίαση της εταιρείας στην Κωνσταντινούπολη.

Η Huawei έχει περάσει από πολλές δυσκολίες το τελευταίο χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα μετά το ban της κυβέρνησης Τραμπ που της έκλεισε το δρόμο προς συνεργασίες με αμερικανικές εταιρείες, αλλά ιδιαίτερα την απέκλεισε από το οικοσύστημα της Google. Παρά τις όποιες αναταραχές, η εταιρεία βρίσκει τα πατήματά της, όπως παρουσίασε και σε σχετική εκδήλωση που παρακολούθησε το Gazzetta στην Κωνσταντινούπολη.

Huawei_event_Istanbul

Η εταιρεία σημείωσε πως ο τομέας των καταναλωτικών της προϊόντων παραμένει κερδοφόρος και «υγιής» με τζίρο της τάξης των 38 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η κατηγορία των wearables της δείχνει άνοδο της τάξης το 42%, τα ασύρματα ακουστικά κινήθηκαν στο +35% και τα tablets στο +50%. O τομέας των PCs κινείται στο +3% (και αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη λόγω του Huawei Matebook D16), ενώ αυτός του vision στο +194%!

Huawei_event_Istanbul

Το όραμα της Huawei φαίνεται πως εκτιμάται θετικά και από την πλειοψηφία των αρμόδιων υπηρεσιών και εταιρειών. Η BCG (Boston Cosnulting Group) κατέταξε την Huawei στην 8η θέση των πιο καινοτόμων εταιρειών για το 2021, το Fortune στην θέση 44 από τις 500 για το 2021, ενώ το BrandZ στη θέση 50 των εταιρειών με τη μεγαλύτερη αξία την περασμένη χρονιά. Η Huawei βρέθηκε ακόμη στην 9η θέση των brands για το 2022, η αξία της έφτασε το 2022 τα 71.2 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η ανάπτυξή της άγγιξε το 28.6% σε σχέση με την περασμένη σεζόν.

Huawei_event_Istanbul

Κάτι που έχει εξίσου ενδιαφέρον είναι πως είναι η δεύτερη σε επίπεδο επένδυσης στο κομμάτι έρευνας και ανάπτυξης, με ένα ποσό που φτάνει τα 17.5 δισεκατομμύρια δολάρια. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Alphabet με επένδυση 22.5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ ακολουθούν από την 3η θέση κι έπειτα οι Microsoft (16.9 δισ.), η Samsung Electronics (15.9 δισ.), η Apple (15.3 δισ.), το Facebook (15 δισ.) και η Volkswagen (13.9 δισ.).

Huawei_event_Istanbul

Το 2021 καταχώρησε 6952 νέες πατέντες, ενώ με αυτήν την επίδοση διατήρησε για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά την πρώτη θέση στη σχετική λίστα.

Huawei_event_Istanbul

Τέλος, κάτι που επίσης έχει ενδιαφέρον από τα όσα ανακοινώθηκαν είναι πως η εταιρεία μπαίνει σε περισσότερες αγορές στην κατηγορία B2B, με στόχο να "χτίσει" συνεργασίες και να εφοδιάσει επιχειρήσεις και κρατικές υπηρεσίες.