Με νέα εικόνα και χαρακτήρα το κατάστημα της Xiaomi στο Golden Hall

Παύλος Παπαπαύλου
Με νέα εικόνα και χαρακτήρα το κατάστημα της Xiaomi στο Golden Hall
Η γνωστή εταιρεία αλλάζει φιλοσοφία στο χώρο της και τον εμπλουτίζει.

Η Info Quest Technologies, ο επίσημος διανομέας της Xiaomi για τη χώρα μας, παρουσίασε τη νέα μορφή του σχετικού καταστήματος στο εμπορικό κέντρο Golden Hall στο Μαρούσι. Το κατάστημα της Xiaomi έχει πλέον νέα όψη και φιλοσοφία, με στόχο να προσφέρει στους επισκέπτες μια ξεκάθαρη εικόνα για το όραμα και το οικοσύστημα της εταιρείας. Η παρουσίαση του ανανεωμένου καταστήματος έγινε το πρωί της Τρίτης στους εκπροσώπους του Τύπου και πλέον είναι ανοιχτό για τους επισκέπτες του συγκεκριμένου χώρου.

Στο κατάστημα υπάρχουν τοποθετημένα στα ράφια τα βασικά προϊόντα της Xiaomi σε διάφορες κατηγορίες (πχ. video/audio, wearables, smart home), ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετέχουν και σε παρουσιάσεις και εκπαιδεύσεις στον ειδικό χώρο unboxing.

Στο κατάστημα προσφέρονται και όλες οι υπηρεσίες της εταιρείας, όπως το Exchange Mi για αντικατάσταση παλαιάς συσκευής με μία νέα. Τέλος, ο χώρος θα λειτουργεί και ως σημείο παράδοσης προϊόντων για service και παραλαβής αγορών που γίνονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα MiStore Greece.

O κ. Andrew Wong, CEE & Nordic Region General Manager δήλωσε: «Θα ήθελα να ξεκινήσω με ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Xiaomi Fans της Ελλάδας που υποστηρίζουν με μεγάλη θέρμη την παρουσία μας στην Ελληνική αγορά. Τιμούμε τη χώρα, η οποία αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική αγορά για μας, και ανταποδίδουμε τη φιλοξενία της με ένα πλήρως ανακαινισμένο κατάστημα σε ένα από πιο εμβληματικά εμπορικά κέντρα της Αθήνας. Με την ευκαιρία αυτή θέλω να ευχαριστήσουμε και τον συνεργάτη μας, την Info Quest Technologies για την αποφασιστική συμβολή του στην επίτευξη των στόχων μας».

O κ. Θεόδωρος Φέσσας, Πρόεδρος του Ομίλου Quest, από την πλευρά του δήλωσε: «Η πολυετής σχέση της Xiaomi με την Info Quest Technologies είναι μοναδική και βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και δέσμευση των δύο εταιρειών να βελτιώνουν συνεχώς την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, προσφέροντας έτσι μοναδική εμπειρία στον Έλληνα καταναλωτή».