Ο Νεβίλ μπροστά στο Ράλι Σουηδίας, όμως ο Μπριν τον απειλεί! (vids)

Gazzetta team
Ο Νεβίλ μπροστά στο Ράλι Σουηδίας, όμως ο Μπριν τον απειλεί! (vids)
Ο Κρεγκ Μπριν είναι αυτός που «χάλασε» το πάρτι της Hyundai στη Σουηδία, καθώς ανέβηκε στη δεύτερη θέση πίσω από τον Τιερί Νεβίλ και θα επιδιώξει να τον πιάσει στην κορυφή στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα.

Το ραντεβού με την πρώτη του φετινή νίκη για εφέτος επιβεβαίωσε σήμερα ο Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20), ολοκληρώνοντας και το δεύτερο σκέλος στη Σουηδία ως επικεφαλής της κατάταξης με διαφορά 22,7 δευτερολέπτων από τον Κρεγκ Μπριν (Citroen C3 WRC). Η σειρά εκκίνησης ήταν και πάλι αυτή που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην πορεία του αγώνα και στις εναλλαγές που υπήρξαν, που δεν ήταν και λίγες.

Παίξε νόμιμα το Book of Ra Deluxe κι άλλα συναρπαστικά φρουτάκια της Novomatic στην Sportingbet.gr! (21+) * Ισχύουν Οροι και Προϋποθέσεις

Οι πρώτοι καθάριζαν το δρόμο και σήμερα, ενώ ήταν οι ίδιοι που καθάριζαν το δρόμο και χθες, καθώς οι κακοί χρόνοι της Παρασκευής δεν τους επέτρεψαν να «επιλέξουν» μια καλύτερη θέση στην εκκίνηση. Έτσι τα τρία Hyundai είχαν το πλεονέκτημα και κατά βάση το εκμεταλλεύτηκαν, με μοναδική παραφωνία σε αυτό το… πάρτι που έχουν στήσει να είναι ο Ιρλανός Μπριν. Ο οδηγός του Citroen C3 WRC στην καλύτερή του εμφάνιση μέχρι σήμερα σε αγώνα του WRC διαχειρίστηκε σωστά τα ελαστικά του, με τα οποία ρίσκαρε και τελικά βγήκε σημαντικά κερδισμένος, έστω και αν στο τέλος είδε τη διαφορά από τον Νεβίλ να αυξάνεται.

Πίσω του παρέμεινε ο Αντρέας Μίκελσεν και ακολούθησε ο Χέιντεν Πάντον, ο οποίος -ως αναμενόταν εξάλλου- δεν ακολούθησε πλήρως τον ρυθμό των άλλων δύο Hyundai. Κάπως έτσι θα χρειαστεί να αμυνθεί την Κυριακή στην δεδομένη επίθεση του Μαντς Όστμπεργκ. Ο Νορβηγός αν και κέρδισε το βραβείο στο Colin’s Crest, από το πρώτο πέρασμα, δεν ήταν απολύτως ικανοποιημένος με το δικό του Citroen C3 WRC. Οι διορθώσεις για το απόγευμα ωστόσο λειτούργησαν και κινήθηκε πιο γρήγορα.

Ως εκ τούτου οι μάχες που έχουν ενδιαφέρον την Κυριακή περιλαμβάνουν την πίεση, που θα ασκήσει ο Μίκελσεν στον Μπριν για να καλύψει τα 9 δευτερόλεπτα διαφοράς και την αντίστοιχη του Όστμπεργκ στον Πάντον. Η μόνη διαφορά είναι πως οι δύο τελευταίοι θα έχουν και τρίτο μέλος στην κόντρα, καθώς ο Εσαπέκα Λάπι με το Toyota Yaris ακολούθησε μάλλον πιο συντηρητική τακτική, με αποτέλεσμα να έχει αποφύγει τα σημαντικά λάθη και να έχει φτάσει σε σημείο στο οποίο να βλέπει ακόμη και βάθρο, αν και έκτος μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους του Ράλι Σουηδίας.

Πίσω από το Toyota του Φινλανδού βρίσκεται ένα ακόμη Toyota ενός άλλου Φινλανδού! Ο λόγος για τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος όμως είναι και ο πρώτος από τους οδηγούς με τους οποίους έχει ανοίξει πλέον η διαφορά, όχι μόνο από την κορυφή αλλά και από τις υπόλοιπες βαθμοφόρες θέσεις του αγώνα. Κατά συνέπεια ο στόχος του Λάτβαλα είναι πλέον να κρατήσει πίσω του τον Τεέμου Σούνινεν με το Ford Fiesta, τον οποίο προσπέρασε προς το τέλος του Σαββάτου.

Οτ Τάνακ και Σεμπαστιάν Οζιέ ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα, χωρίς να μπορούν να παρακάμψουν τα εμπόδια του χιονιού που συναντούν στο δρόμο τους λόγω της κακής σειράς εκκίνησης. Το κυριακάτικο τρίτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 52 αγωνιστικά χιλιόμετρα, επιμερισμένα σε τρεις ειδικές διαδρομές, με το ενδιαφέρον να είναι στα ύψη καθώς τίποτα δεν έχει κριθεί.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!