Suzuki Swace: Ένα νέο υβριδικό στην γκάμα της (pics & vid)

Gazzetta team
Suzuki Swace: Ένα νέο υβριδικό στην γκάμα της (pics & vid)
H Suzuki εμπλουτίζει την γκάμα της με το υβριδικό Swace που υπόσχεται πρακτικότητα και οικονομία

Η Suzuki έχει εντάξει τον εξηλεκτρισμό σε μεγάλο βαθμό στην γκάμα της, διαθέτοντας αρκετά υβριδικά μοντέλα, και τώρα προσθέτει άλλο ένα με την παρουσίαση του νέου Swace. Το νέο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας, που θα παράγεται στη Μ. Βρετανία, από την ίδια περιγράφεται ως Sport Hatchback αλλά στην ουσία είναι ένα στέισον βάγκον, στοιχείο που προσθέτει στην πρακτικότητά του.

Το Swace βασίζεται στην Toyota Corolla Touring, όπως είναι προφανές από τις εικόνες και οι διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι ελάχιστες τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Αυτό σημαίνει ότι έχει δυναμική εμφάνιση με έντονες γωνίες εξωτερικά και πρακτικό, ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό. Ιδιάιτερα ο χώρος αποσκευών είναι πολύ πλούσιος και φτάνει στα 596 λίτρα.

Το Suzuki Swace παίρνει κίνηση από ένα υβριδικό σύστημα που επίσης γνωρίζουμε από την Toyota. Βάση του είναι ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης χωρητικότητας 1,8 λίτρων που συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα, με τη συνολική απόδοση να φτάνει στους 122 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω του e-CVT κιβωτίου ταχυτήτων. Το εξελιγμένο αυτό σύστημα καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 6d και προσφέρει μεγάλο όφελος στην κατανάλωση καυσίμου (4,4-5,1 λίτρα/100 χλμ) και στις εκπομπές CO2 (99-115 γραμ./χλμ), κάτι που σημαίνει ότι το Swace έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Το Swace έρχεται επίσης «φορτωμένο» με ένα πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων, το Suzuki Safety Support, που περιλαμβάνει Σύστημα αυτόματης πέδησης (Pre-Collision System, PCS), Σύστημα αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Trace Assist, LTA), Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας (Road Sign Assist, RSA), Dynamic Radar Cruise Control, DRCC, Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Automatic High Beam, AHB), Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου (Blind spot monitor, BSM), Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Crossing Traffic Alert, RCTA).

Το νέο μοντέλο της Suzuki διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Την GL+ που κοστίζει 25.180 ευρώ και την GLX με τιμή 27.180 ευρώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!