Η BMW μας παρουσιάζει τη νέα iX σε δύο εκδόσεις (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Η BMW μας παρουσιάζει τη νέα iX σε δύο εκδόσεις (pics)
Το νέο ηλεκτρικό crossover της BMW έρχεται στις εκδόσεις xDrive40 και xDrive50 προσφέροντας διαφορετικά επίπεδα ισχύος, αλλά και αναβαθμισμένη αυτονομία από τις μπαταρίες.

Η BMW δουλεύει πολύ πάνω στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, όπως είδαμε σήμερα και με την ανακοίνωση της i4. Ακόμη ένα i μοντέλο που σύντομα θα ξεκινήσει την καριέρα του είναι η νέα iX, η οποία μάλιστα θα διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις.

H iX ήδη έχει αποκαλυφθεί ως προς τη σχεδίασή της. Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από «τετράγωνες» γραμμές και βέβαια μπροστά, υπάρχει η τεράστια μάσκα που ξέρουμε από τις πρόσφατες δημιουργίες της μάρκας. Στο πίσω μέρος τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα δίνουν μια φουτουριστική πινελιά.

Οι Γερμανοί ανακοινώνουν ότι η νέα iX θα διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις με τα ονόματα xDrive40 και xDrive50. Από το "xDrive" καταλαβαίνουμε ότι και οι δύο θα είναι τετρακίνητες, όμως θα υπάρχουν διαφορές στους ηλεκτροκινητήρες τους. Η «μικρότερη» έκδοση 40 θα έχει περισσότερους από 300 ίππους, με 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 6 δευτερόλεπτα. Από την άλλη, η έκδοση 50 θα έχει πάνω από 500 ίππους με 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα.

Η κατανάλωση ενέργειας στις δύο εκδόσεις θα είναι πάνω-κάτω η ίδια. Οπότε, η xDrive50 με τη μεγαλύτερη μπαταρία (θα είναι πάνω από 100 kWh) θα έχει και μεγαλύτερη αυτονομία, που θα αγγίζει τα 600 χιλιόμετρα! Περιμένουμε ότι η xDrive40 θα έχει μπαταρία των 70 kWh με περίπου 400 χιλιόμετρα.

Η φόρτιση της iX θα φέρει επανάσταση καθώς θα μπορεί να δεχτεί ρεύμα έως τα 200 kW. Η «μεγάλη» έκδοση θα κερδίζει περίπου 120 χιλιόμετρα ανά δεκάλεπτο φόρτισης, κάτι πάρα πολύ βολικό στα μεγάλα ταξίδια όπου η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης είναι βασικά προβλήματα ενός ηλεκτρικού μοντέλου.

Ο φιλικός προς το περιβάλλον χαρακτήρας της BMW iX δεν θα σταματά στην ηλεκτροκίνηση. Για την κατασκευή της, η BMW έχει επιλέξει ελεγχόμενες πηγές παραγωγής των βασικών συστατικών της μπαταρίας, όπως το κοβάλτιο και το λίθιο, ενώ η παραγωγή των μπαταριών γίνεται αποκλειστικά από ΑΠΕ.

Τα πλαστικά στο εσωτερικό είναι επίσης eco friendly, όπως και τα ξύλα με πιστοποίηση FSC, ενώ το δέρμα στις επενδύσεις δεν είναι πραγματικό αλλά επεξεργασμένο.

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι σύγχρονοι καταναλωτές δεν δίνουν βάση στο πόσο «αληθινό» είναι το δέρμα και οι νέοι δηλώνουν ότι προτιμούν τα επεξεργασμένα σε σύγκριση με το πραγματικό. Οπότε οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσαρμόζονται ανάλογα, βάζοντας την ετικέτα του φιλικού προς το περιβάλλον χαρακτήρα, αλλά και του animal cruelty-free. Η κυκλοφορία της νέας BMW iX θα ξεκινήσει μέσα στο έτος και στη Γερμανία, οι τιμές θα αρχίζουν από τις περίπου 78.000€.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!