To Toyota Yaris έγινε Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2021

Πέτρος Σηφαλάκης
To Toyota Yaris έγινε Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2021
Μετά από μια σκληρή μονομαχία με το Fiat 500 και το Cupra Formentor, το νέο Toyota Yaris κατάφερε να επικρατήσει και να πάρει τον πολυπόθητο τίτλο.

Ένα από τα μεγαλύτερα «παράσημα» που μπορεί να πάρει ένα αυτοκίνητο που πωλείται στην ευρωπαϊκή αγορά είναι να κατακτήσει τον τίτλο του «Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς» ή αλλιώς, European Car of the Year. Τα αποτελέσματα ανακοινώνονται στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, ωστόσο λόγω κορονοϊού έχουμε... ξεχάσει πως είναι οι μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτου σε ευρωπαϊκό έδαφος.

Οπότε, πλέον τα αποτελέσματα ανακοινώνονται διαδικτυακά! Φέτος λοιπόν, υπήρξε ένα μεγάλο ντέρμπι στις πρώτες τρεις θέσεις. Δύο εκπρόσωποι από την Ευρώπη και ένας «Ιάπωνας» μπήκαν στη μονομαχία για τον έναν και μοναδικό τίτλο και τελικά, κέρδισε ο... Ιάπωνας! Το νέο Toyota Yaris λοιπόν είναι το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2021.

Το supermini της φίρμας αποδεικνύει την αξία του εδώ και περισσότερα από είκοσι χρόνια και στην τέταρτη πλέον γενιά του, έρχεται πιο προηγμένο και σύγχρονο από ποτέ. Μάλιστα, επαναφέρει και την ισχυρή σχεδιαστική ταυτότητα της πρώτης έκδοσης που το έκανε τόσο ξεχωριστό και στα επόμενα χρόνια, η επιτυχία του στην κατηγορία θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Ομολογουμένως, η δεύτερη και η τρίτη γενιά ήταν πολύ πιο «ήρεμη» σε σχεδιαστικό επίπεδο.

Η Toyota λοιπόν με το Yaris κατάφερε να βγάλει από τη μέση δύο πολύ δύσκολους αντιπάλους. Οι βαθμοί που συγκέντρωσε το Yaris ήταν 266, απέναντι στους 240 του Fiat 500 και των 239 του Cupra Formentor. Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της λίστας ήταν το Volkswagen ID.3 (224 βαθμοί), Skoda Octavia (199 βαθμοί), Land Rover Defender (164 βαθμοί) και Citroen C4 (143 βαθμοί).

Πέρυσι ο νικητής του θεσμού ανήκε στην ίδια κατηγορία με το Toyota Yaris και πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για το Peugeot 208. Για να μπει ένα μοντέλο στη λίστα των υποψήφιων για τον τίτλο θα πρέπει να έχει παρουσιαστεί τους τελευταίους 12 μήνες, να διατίθεται τουλάχιστον σε πέντε αγορές της Ευρώπης, να είναι νέο μοντέλο και όχι απλώς μια ανανέωση και να παράγεται ετήσια σε περισσότερες από 5.000 μονάδες. Τα αποτελέσματα καθορίζονται ύστερα από την ψηφοφορία 59 δημοσιογράφων από 22 ευρωπαϊκές χώρες.

Οι δημοσιογράφοι ειδικού τύπου έχουν 25 βαθμούς στη διάθεσή τους και πρέπει να τους μοιράσει στους επτά φιναλίστ. Οι όροι είναι ότι δεν μπορεί να δώσει περισσότερους από 10 βαθμούς σε ένα αυτοκίνητο, πρέπει να συμπεριλάβει τουλάχιστον πέντε στην ψηφοφορία του και να μην υπάρχουν δύο μοντέλα που να ισοβαθμούν στην πρώτη θέση.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!