Mε ανέμελη χαίτη το νέο λιοντάρι της Peugeot (pics)

Gazzetta team
Mε ανέμελη χαίτη το νέο λιοντάρι της Peugeot (pics)
Στο νέο oικόσημο της Peugeot πρωταγωνιστεί και πάλι το γνωστό λιοντάρι, όμως οι Γάλλοι εστίασαν στο κεφάλι του βασιλιά της ζούγκλας και του προσέδωσαν κομψότερες γραμμές, ώστε να αντανακλά ιδανικά την ολική αναβάθμιση της γαλλικής μάρκας τα τελευταία χρόνια!

Η Peugeot απέκτησε νέο σηματάκι, που θυμίζει οικόσημο αριστοκρατικής οικογένειας και στο οποίο κυριαρχεί η κεφαλή ενός λέοντα. Το ενδέκατο λογότυπο της γαλλικής μάρκας από το 1850 έως σήμερα παρουσιάστηκε σε παγκόσμια διαδικτυακή εκδήλωση και σχεδιάστηκε από το Peugeot Design Lab, όπως ονομάζεται το τμήμα ντιζάιν της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το νέο σηματάκι θα αντικαταστήσει το τωρινό, που είχε λανσαριστεί το 2010 και στόχος του είναι να εκφράσει –μεταξύ άλλων με την ανέμελη χαίτη του- την άνοδο της Peugeot στην premium κατηγορία με μοντέλα ιδιαίτερης αισθητικής, υψηλής τεχνολογίας και κορυφαίας ποιότητας.

Η ανοδική πορεία των Γάλλων θα συνεχιστεί με την ανανέωση της γκάμας τους, με έναν νέο εταιρικό ιστότοπο και με την ίδρυση του ομίλου Stellantis, που αναμένεται να δώσει περισσότερο άνεμο στα πανιά τους. Σύμφωνα με τους ίδιους τους εκπροσώπους της εταιρείας, «η Peugeot προσφέρει μία απαράμιλλη εμπειρία τόσον online, εντός των αυτοκινήτων της, όσον και στους εμπόρους της. Το νέο λογότυπο είναι συνώνυμο του γοήτρου, της εμπιστοσύνης και της μακροβιότητας. Με αυτό και με τη νέα οπτική του ταυτότητα συνδέει η Peugeot την ιστορία με τον υπερμοντερνισμό».

Το νέο σηματάκι θα κάνει πιθανότατα πρεμιέρα στο Peugeot 308 επόμενης γενιάς, το οποίο θα αποκαλυφθεί σε λίγες εβδομάδες και θα διαθέτει πολλές τεχνικές συγγένειες με το «αδελφό» DS 4 και το μελλοντικό Opel Astra.

Το οικόσημο της Peugeot ανοίγει το δρόμο για το οικοσύστημα της μάρκας, το οποίο δεν περιορίζεται μόνον στην ταυτότητά της, αλλά προτείνει έναν νέο τρόπο ζωής. Μέσα σε αυτό, λανσάρει η Peugeot μία νέα συλλογή lifestyle προϊόντων, απλή ελκυστική και ποιοτική, που απαρτίζεται από ρούχα, δερμάτινα είδη, αξεσουάρ μόδας, ηλεκτρονικά αξεσουάρ, σκεύη, είδη γραφείου και μινιατούρες. Ενας ολόκληρος κόσμος της Peugeot πλήρως εναρμονισμένος με τη νέα της ταυτότητα, όπως την εκφράζει εύγλωττα και το ενδέκατο οικόσημο στην ιστορία της μακροβιότερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!