Η «βασική» Porsche Taycan έχει έως και 476 ίππους (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Η «βασική» Porsche Taycan έχει έως και 476 ίππους (pics)
Δίπλα στις εκδόσεις Taycan 4S, Taycan Turbo και Taycan Turbo S, έρχεται για να προστεθεί και η «σκέτη» Taycan που θα παίξει και το ρόλο του πιο... προσιτού μοντέλου.

Τον τρόπο που «βαφτίζει» τα μοντέλα της η Porsche τον γνωρίζουμε οι περισσότεροι, λίγο-πολύ. Το «σκέτο» όνομα (π.χ. Cayman, Cayenne) χωρίς S ή Turbo πάει να πει ότι μπροστά μας έχουμε τη βασική έκδοση του αυτοκινήτου. Όσο βασική μπορεί να είναι μια Porsche. Στην ηλεκτροκίνητη Taycan ωστόσο, η γκάμα ξεκινούσε από την 4S (όπου 4 σημειώστε τετρακίνηση).

Γνωρίζαμε βέβαια ότι η μάρκα δουλεύει πάνω σε μια κατώτερη έκδοση του ηλεκτρικού της σεντάν και τελικά, παρουσιάστηκε. Μάλιστα, δεν διατίθεται σε μόνο μια παραλλαγή αλλά σε δύο, θα καταλάβετε αμέσως τι εννοούμε. Η Taycan λοιπόν (χωρίς S, χωρίς Turbo, χωρίς τίποτα) είναι η φθηνότερη και λιγότερο ισχυρή Taycan με 326 ίππους. Ο ένας και μοναδικός ηλεκτροκινητήρας έχει αυτή την ισχύ και βρίσκεται στον πίσω άξονα. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά πίσω και στιγμιαία, το μοτέρ μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 408 ίππους σε λειτουργία overboost.

Όλα αυτά, με την μπαταρία των 79,2 kWh που εξασφαλίζει έως 431 χιλιόμετρα αυτονομίας σύμφωνα με τον αυστηρό κύκλο μετρήσεων WLTP. Υπάρχει ακόμη μια μπαταρία με χωρητικότητα 93,4 kWh η οποία εκτός από μεγαλύτερη αυτονομία στα 484 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, εξασφαλίζει και περισσότερη ισχύ. Ο ηλεκτροκινητήρας με τη μεγαλύτερη μπαταρία αποδίδει 380 ίππους και στη φάση του στιγμιαίου overboost, μπορεί να αποδώσει έως 476 ίππους, σχεδόν 100 πάνω από τη στάνταρ απόδοση! Αυτό είναι το... μεγαλείο του ηλεκτροκινητήρα, ότι μπορεί να μεταβάλλει την ισχύ του ανάλογα τις ανάγκες. Φυσικά και στις δύο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες, ισχυρότερες και ακριβότερες Taycan. Η τιμή της «βασικής» έκδοσης ξεκινά από τις 83.500€ στη Γερμανία.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!