Η Aston Martin δεν «κόβει» τη βενζίνη

Πέτρος Σηφαλάκης
Η Aston Martin δεν «κόβει» τη βενζίνη
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να βρίσκονται στους καταλόγους της Aston Martin ακόμη και μετά το 2030, λέει ο πρόεδρος της μάρκας, Λόρενς Στρολ.

Η τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας σήμερα δείχνει ξεκάθαρα ότι στο άμεσο μέλλον, η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχήσει. Οι μπαταρίες θα πάρουν τη θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου και οι ηλεκτροκινητήρες, των μοτέρ εσωτερικής καύσης, ελπίζοντας για χαμηλότερο ποσοστό ρύπων στην ατμόσφαιρα. Υπάρχουν πάντως και μερικές μάρκες που βάζουν τη «βενζίνη» πολύ ψηλά. Η Aston Martin στο πέρασμα των χρόνων έχει αφήσει ιστορία με τους V12 κινητήρες της, που παράγουν μοναδικό ήχο και δίνουν ξεχωριστή προσωπικότητα στο αυτοκίνητο.

Το ίδιο ισχύει και για τα μικρότερα μοντέλα με τους V8! Ο Λόρενς Στρολ πρόσφατα αγόρασε ένα πολύ μεγάλο μερίδιο της βρετανικής φίρμας. Ως πρόεδρος πλέον, μας διαβεβαιώνει ότι η Aston Martin δεν θα εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι τουλάχιστον και το 2030 ενώ εκφράζει τις ελπίδες του ότι ακόμη και μετά από τότε, θα υπάρχει η δυνατότητα πώλησης τέτοιων αυτοκινήτων. Δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που ακούμε κάτι τέτοιο. Οι ηλεκτροκινητήρες μπορεί να έχουν αρκετά πλεονεκτήματα, όμως για σπορ κατασκευές δεν είναι ιδανικοί.

Ο ήχος ενός supercar ανήκει στα μεγαλύτερα όπλα του και του προσφέρει έναν έντονο χαρακτήρα που δεν αφήνει αδιάφορους τους αγοραστές που μπορούν να τα αποκτήσουν. Μάλιστα, θα λέγαμε ότι ανήκει στους βασικούς λόγους επιλογής ενός τέτοιου αυτοκινήτου! Η Ferrari λοιπόν σε δηλώσεις της παραδέχτηκε ότι τα βενζινοκίνητα σύνολα θα βρίσκονται στην γκάμα της για πολλά χρόνια ακόμη, ενώ το ίδιο συμβαίνει και από την πλευρά της Lamborghini. Μιλάμε για μάρκες που ο «απλός» κόσμος μπορεί να μην έχει πρόσβαση, ωστόσο αφήνει μια ελπίδα ότι και οι πιο μαζικοί κατασκευαστές στις σπορ εκδόσεις τους θα συνεχίσουν να δίνουν την επιλογή του υγρού καυσίμου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!