Τα ηλεκτρικά Hyundai θα φορτίζουν σε 18 λεπτά (pics & vid)

Gazzetta team
Τα ηλεκτρικά Hyundai θα φορτίζουν σε 18 λεπτά (pics & vid)
Το νέο πρωτοποριακό πλαίσιο E-GMP της Hyundai θα αποτελέσει τη βάση για 23 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρίας έως το 2025.

Από το 2021 το νέο πλαίσιο E-GMP θα σηματοδοτήσει μια σειρά ιδιαίτερα προηγμένων ηλεκτρικών μοντέλων της Hyundai Motor Company και της Kia Motors Corporation.

Σχεδιασμένο αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV), το πλαίσιο E-GMP παρέχει εξαιρετικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τις υπάρχουσες πλατφόρμες του ομίλου, οι οποίες κάθε μία έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί και κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν αυξημένη ευελιξία στην ανάπτυξη, δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, αυξημένο εύρος εμβέλειας, ενισχυμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας και περισσότερο εσωτερικό χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές.

Το πλαίσιο E-GMP μειώνει την πολυπλοκότητα μέσω της κλιμακωτής σχεδίασης και της τυποποίησης, επιτρέποντας την ταχεία και ευέλικτη ανάπτυξη προϊόντων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα περισσότερα τμήματα οχημάτων, όπως sedan, SUV και CUV. Επιπλέον, η ευέλικτη κατασκευή του μπορεί να ικανοποιήσει διάφορες ανάγκες απόδοσης του οχήματος. Τα χαρακτηριστικά στιβαρότητας του πλαισίου μπορούν να ανταποκριθούν ακόμα σε χρήση σπορ μοντέλων, με επιδόσεις επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα και μέγιστης ταχύτητας 260km / h.

Το E-GMP έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει βελτιωμένη απόδοση στις στροφές και σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Αυτό οφείλεται στη βέλτιστη κατανομή βάρους μεταξύ εμπρός και πίσω, που επιτρέπει τη μείωση του κέντρου βάρους με την τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα, ανάμεσα στους δύο άξονες.

Να σημειώσουμε ότι το νέο πλαίσιο της Hyundai, στην περίπτωση των δικίνητων μοντέλων, φιλοξενεί τον κινητήρα στον πίσω άξονα και εκεί μεταδίδεται και η κίνηση. Στις τετρακίνητες, ένας ακόμα ηλεκτρικός κινητήρας θα εξασφαλίζει ισχύ στον εμπρός άξονα.

Το νέο πλαίσιο διασφαλίζει την ασφάλεια της μπαταρίας μέσω μιας δομής στήριξης από χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής. Η μπαταρία θα έχει τη μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα που έχει επιτύχει ποτέ η Hyundai Motor Group και συγκεκριμένη αυξημένη κατά περίπου 10% σε σύγκριση με την υπάρχουσα τεχνολογία. Οι μπαταρίες είναι επίσης ελαφρύτερες, μπορούν να τοποθετηθούν χαμηλότερα στο αμάξωμα και να απελευθερώσουν περισσότερο χώρο στο εσωτερικό.

Τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μπαταρίας της Hyundai με το πλαίσιο E-GMP θα επιτυγχάνουν μέγιστη εμβέλεια άνω των 500 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Ταυτόχρονα, χάρη στη δυνατότητα υπέρ – υψηλής φόρτισης (800V) υη ανάκτηση ανέργειας έως και 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας θα ολοκληρώνεται σε μόλις 18 λεπτά. Για κάθε 100 χλμ. εμβέλειας, θα αρκεί φόρτιση μόλις πέντε λεπτών!

Το νέο πλαίσιο τέλος θα διαθέτει τη δυνατότητα αντίστροφης παροχής ρεύματος, δηλαδή από το όχημα προς το δίκτυο ή σε άλλα οχήματα και συσκευές. Η λειτουργία αυτή με την ονομασία Vehicle to Load (V2L), επιτρέπει τη μεταφορά ενέργειας από την μπαταρία του οχήματος χωρίς πρόσθετα εξαρτήματα. Έτσι, τα μελλοντικά ηλεκτρικά Hyundai θα μπορούν να παρέχουν ενέργεια προς το δίκτυο, σε άλλες ηλεκτρικές συσκευές ή ακόμα και να χρησιμοποιηθούν για τη φόρτιση ενός άλλου EV.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!