To Ford Puma ST των 200 ίππων ήρθε στην Ελλάδα

Πέτρος Σηφαλάκης
To Ford Puma ST των 200 ίππων ήρθε στην Ελλάδα
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford ανακοίνωσε την τιμή του νέου Puma ST, της κορυφαίας έκδοσης επιδόσεων του μικρού SUV της μάρκας με την υπογραφή της Ford Performance.

Από 35.403€ θα ξεκινούν οι τιμές του νέου Ford Puma ST στη χώρα μας. Το μικρό SUV της Μπλε Οβάλ εταιρείας με τις εκρηκτικές επιδόσεις και τον αδιαμφισβήτητα σπορ χαρακτήρα αποτελεί μια μοναδική πρόταση στην αγορά αφού καταφέρνει να συνδυάζει την πρακτικότητα ενός SUV με τη σπορ φιλοσοφία ενός μικρού GTI. Έχοντας σαν βάση το εξαιρετικό Fiesta ST περιμένουμε ότι το αντίστοιχο Puma θα ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις ενός οδηγού που αρέσκεται στις επιδόσεις και βέβαια, η εμπλοκή της Ford Performance δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβητήσεις.

Ο τρικύλινδρος, τούρμπο βενζινοκινητήρας των 1.5 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό του Puma ST αποδίδει 200 ίππους και 320 Nm ροπής ενώ συνδυάζεται με ένα σφιχτής κλιμάκωσης εξάρι χειροκίνητο σασμάν. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς και μάλιστα, υπάρχει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον προαιρετικό εξοπλισμό, προκειμένου να γίνει μια ακόμη πιο αποτελεσματική «πολεμική μηχανή». Πακέτο με το μπλοκέ έρχεται το Launch Control για ιδανικές εκκινήσεις από στάση και τα 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιούνται σε μόλις 6,7 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα και γενικότερα, οι επιταχύνσεις βρίσκονται εκτός των συνηθισμένων δεδομένων για την κατηγορία των μικρών SUV.

Η Ford Performance δεν σταμάτησε φυσικά στον κινητήρα και τη μετάδοση, αλλά εξόπλισε το Puma ST με μπόλικη προίκα. Το τιμόνι είναι πιο γρήγορο κατά 25% σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, τα φρένα μεγάλωσαν κατά 17% με δίσκους 325 χιλιοστά εμπρός και 271 χιλιοστά πίσω, οι αντιστρεπτικές πάχυναν, τα αμορτισέρ έσφιξαν και η απόσταση που το χωρίζει από το έδαφος μειώθηκε. Στις 19άρες ζάντες αλουμινίου υπάρχουν ελαστικά επιδόσεων Michelin Pilot Sport 4S σε διάσταση 235/35 και εμφανισιακά, ξεχωρίζει από τα απλά ST-Line χάρη στη διπλή εξάτμιση, την αεροτομή, το διαχύτη και το πιο τονισμένο αεροδυναμικό πακέτο. Στο εσωτερικό φυσικά δεσπόζουν μπάκετ καθίσματα της Recaro, flat bottom τιμόνι, πεντάλ αλουμινίου και ένα πάρα πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού από τη βασική κιόλας έκδοση.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!