Τέλος ο 1.500άρης ντίζελ στις «μικρές» Mercedes

Πέτρος Σηφαλάκης
Τέλος ο 1.500άρης ντίζελ στις «μικρές» Mercedes
Οι μικρότερες σειρές A-Class, CLA και B-Class που φορούν τον πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων θα σταματήσουν να είναι διαθέσιμες και στο εξής θα εξοπλίζονται με μοτέρ 2.0 λίτρων.

Η Renault συνεργάζεται σε μεγάλο βαθμό με τη Mercedes καθώς μοιράζονται πολλά κινητήρια σύνολα, βενζίνης αλλά και πετραλαίου. Τα ντίζελ μοτέρ των «μικρών» σειρών της Mercedes, δηλαδή της A-Class, της CLA και της B-Class, προέρχονται από τους Γάλλους και είναι ο 1.5 dCi με τέσσερις κυλίνδρους, τούρμπο και απόδοση 116 ίππων.

Πλέον η μάρκα με σήμα το αστέρι θα σταματήσει να προσφέρει τα συγκεκριμένα σύνολα με τα μοντέλα της και ο 1.500άρης θα αντικατασταθεί με έναν άλλο ντίζελ των 2.0 λίτρων. Σε χώρες όπως η Ελλάδα το συγκεκριμένο γεγονός θα δυσκολέψει στις πωλήσεις καθώς η ιδιοκτησία ενός αυτοκινήτου με κινητήρα άνω των 2.0 λίτρων δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Το νέο μοτέρ θα έχει ακριβώς την ίδια ιπποδύναμη με τον 1.500άρη, δηλαδή στους 116 ίππους, η ροπή του όμως θα είναι μεγαλύτερη στα 280 Nm ροπής, από τα 260 Nm. Σύμφωνα με τη Mercedes θα προσφέρει και ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις. Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 10 δευτερόλεπτα αντί για 10,5 που ήταν πριν, ενώ η οικονομία καυσίμου θα παραμείνει στο ίδιο επίπεδο. Το νέο μοτέρ των 2.0 λίτρων θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!