Με ηλεκτρικά Audi θα κυκλοφορούν οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου (pics & vid)

Πέτρος Σηφαλάκης
Με ηλεκτρικά Audi θα κυκλοφορούν οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου (pics & vid)
Τα νέα Audi e-tron τους παρέλαβαν οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου, στο πλαίσιο συνεργασίας της γερμανικής μάρκας με την ομάδα, η οποία έχει διάρκεια έως το 2029.

Στην πρίζα μπαίνει η Μπάγερν Μονάχου, η ποδοσφαιρική ομάδα που κατέκτησε το UEFA Champions League, με τα νέα της ηλεκτρικά Audi. Οι παίκτες και οι ποδοσφαιριστές του κλαμπ θα βιώσουν τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης μέσα από κορυφαία μοντέλα της Audi, το e-tron και το e-tron Sportback. Το προπονητικό κέντρο της ομάδας έχει γεμίσει από φορτιστές αυτοκινήτων που εγκατέστησε η ίδια η Audi και σύντομα αντίστοιχοι σταθμοί θα είναι διαθέσιμοι και για τους φιλάθλους της ομάδας στο γήπεδό της. Ο στόλος αυτοκινήτων της Μπάγερν Μονάχου έχει πλέον μέσο όρο εκπομπών ρύπων στα 95 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, με τα 19 νέα e-tron που παρέλαβαν.

Οι δύο πλευρές, Μπάγερν Μονάχου και Audi συνεργάζονται ήδη και το συμβόλαιό τους φτάνει μέχρι και το 2029. Οι μεταξύ τους σχέσεις ξεκίνησαν το 2002 και από το 2011, η Audi έγινε μέτοχος της ομάδας. Οι παίκτες, αλλά και ο προπονητής Χανς Ντίτερ Φλικ δήλωσαν ενθουσιασμένοι με τα νέα τους αυτοκίνητα και το γεγονός ότι θα βιώσουν την εμπειρία οδήγησης ενός ηλεκτρικού μοντέλου στην καθημερινότητά τους.

Ένα πανίσχυρο SUV 402 ίππων

Το Audi e-tron είναι ένα δυναμικό SUV που προσφέρει ισχύ που στιγμιαία φτάνει τα 300 kW (402 PS), με αυτονομία έως και 446 χιλιόμετρα (στον κύκλο WLTP) από μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας. Κάθε άξονας είναι εφοδιασμένος με έναν ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται με τριφασικό ρεύμα από τα ηλεκτρονικά ισχύος. Με ισχύ από 265 kW και 561 Nm ροπής, το Audi e-tron επιταχύνει 0 – 100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα. Με μετατόπιση του επιλογέα από τη θέση D στη θέση S και με πλήρη πίεση του πεντάλ γκαζιού, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τη λειτουργία boost.

Εδώ, παράγεται ισχύς 300 kW και ροπή 664 Nm για οκτώ δευτερόλεπτα. Αυτό επιτρέπει στο SUV coupé να επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα. Πλανητικά κιβώτια ταχυτήτων δύο σταδίων, με μία σχέση, μεταφέρουν τη ροπή από τους ηλεκτροκινητήρες στους άξονες. Ένας διακόπτης, τον οποίο ο οδηγός μπορεί να λειτουργήσει με τον αντίχειρα και το δείκτη, χρησιμοποιείται για την επιλογή των ταχυτήτων. Είναι ενσωματωμένος σε έναν κομψό μοχλό που βρίσκεται χαμηλά, πάνω από την κεντρική σήραγγα η οποία χρησιμεύει και ως υποβραχιόνιο. Παράλληλα, ο εξωτερικός σχεδιασμός του Audi e-tron είναι εντυπωσιακός και σύγχρονος, ενώ στο εσωτερικό, η τεχνολογία και η ποιότητα βρίσκεται στα υψηλά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η Audi.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!