Σε τρία χρόνια η νέα, «ανεξάντλητη» μπαταρία της Tesla

Gazzetta team
Σε τρία χρόνια η νέα, «ανεξάντλητη» μπαταρία της Tesla
Με πέντε φορές μεγαλύτερη δυνατότητα αποθήκευσης ενέργειας, έξι φορές περισσότερη ισχύ και πολύ μεγαλύτερη αυτονομία, η νέα μπαταρία της Tesla θα αλλάξει τα δεδομένα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σε τρία χρόνια αναμένεται να λανσαριστεί η νέα μπαταρία της Tesla, η οποία αναμένεται ότι θα έχει σημαντικά μικρότερο κόστος από τις σημερινές και σύμφωνα με όσα έχει υποσχεθεί ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Έλον Μασκ, θα δημιουργήσει νέα δεδομένα για την ηλεκτροκίνηση.

Ο Ελον Μασκ κατά την διάρκεια της χθεσινής επίσημης ενημέρωσης για το πρόγραμμα ανάπτυξης της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας, τα επόμενα χρόνια, δήλωσε ότι η φθηνότερη μπαταρία που εξελίσσει η εταιρεία του, θα λανσαριστεί σε τρία χρόνια.

Όπως έχει εκτιμήσει ο Μασκ, η νέα γενιά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα περιλαμβάνει και ένα μοντέλο αξίας 25.000 δολαρίων, το οποίο θα συγκρίνεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο που διατίθεται τώρα στην αγορά.

Η νέα τεχνολογία, θα παρέχει πέντε φορές περισσότερη ενέργεια, έξι φορές περισσότερη ισχύ και πολύ μεγαλύτερη αυτονομία, δήλωσε ο Mασκ, προσθέτοντας ότι η πλήρης παραγωγή απέχει περίπου τρία χρόνια.

Για να συμβάλει στη μείωση του κόστους, ο Mάσκ είπε ότι η Tesla σχεδιάζει να ανακυκλώσει τις μπαταρίες στο εργοστάσιο στη Νεβάδα και παράλληλα να μειώσει την ποσότητα κοβάλτιου που απαιτείται για την κατασκευή της κάθε μπαταρίας. Το κοβάλτιο είναι ένα από τα πιο ακριβά υλικά για τις μπαταρίες. Στόχος της Tesla είναι να πλησιάσει το μηδέν, η ποσότητα του κοβαλτίου. Σκοπεύει επίσης να κατασκευάσει τις δικές της μπαταρίες νέας γενιάς σε πολλά αυτοματοποιημένα εργοστάσια σε όλο τον κόσμο.

Οι μετοχές σε δύο προμηθευτές μπαταριών της Tesla, στην LG Chem της Νότιας Κορέας και στην Panasonic Corp της Ιαπωνίας, μειώθηκαν μετά την ανακοίνωση.

Καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναπτύσσουν την ηλεκτροκίνηση για να συμμορφωθούν με αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, οι επενδυτές αναζητούν αποδείξεις ότι η Tesla μπορεί να αυξήσει το προβάδισμά της στην τεχνολογία ηλεκτροδότησης έναντι των αυτοκινητοβιομηχανιών που παράγουν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων και των κερδών τους από οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι μπαταρίες της Tesla κόστιζαν 156 δολάρια ανά kWh το 2019, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων ηλεκτρικών οχημάτων Cairn Energy Research Advisors.

Μετά τις ανακοινώσεις οι επενδυτές εκτίμησαν τα νέα δεδομένα και μείωσαν την αγοραία αξία της Tesla κατά 50 δισεκατομμύρια δολάρια, αναφέρει το Reuters. Οι επενδυτές έλαβαν υπόψη τους ότι συχνά η Tesla, δεν έχει πιάσει τους στόχους παραγωγής που έθεσε ο Μασκ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!