Το νέο Nissan GT-R θα έρθει το 2023

Πέτρος Σηφαλάκης
Το νέο Nissan GT-R θα έρθει το 2023
Η νέα γενιά του εμβληματικού GT-R αναμένεται να παρουσιαστεί σε περίπου τρία χρόνια από σήμερα, έχοντας αρκετά διαφορετική φιλοσοφία από το σημερινό R35.

Από το 2007 όπου και κυκλοφόρησε στην αγορά, το Nissan GT-R R35 έχει καταφέρει να συνεχίσει το μύθο των τεσσάρων προηγούμενων γενεών του. Οι φανατικοί της μάρκας και όχι μόνο, περιμένουν με αγωνία την έκτη γενιά του ιαπωνικού sports car, η οποία αναμένεται ότι θα έρθει το 2023. Σύμφωνα με την ίδια τη Nissan, ακόμη δεν έχουν καταλήξει στο concept που θα ακολουθήσει το νέο GT-R. Το μοντέλο επιδόσεων της φίρμας θα παραμείνει ένα οδηγοκεντρικό, σπορ και ταχύτατο αυτοκίνητο, ωστόσο δεν γνωρίζουν ακόμη με ποιο τρόπο θα το κάνει αυτό.

Η εταιρεία εξετάζει κάθε πιθανό ενδεχόμενο, για να καταλήξει και κατά πάσα πιθανότητα θα έχουμε να κάνουμε με ένα εξηλεκτρισμένο σπορ όχημα, που θα χρησιμοποιεί τεχνολογίες ανάκτησης ενέργειας προερχόμενες από το αγωνιστικό του Λε Μαν. Με δεδομένο ότι η αυτοκίνηση σήμερα βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο, σε ο,τι αφορά τους κινητήρες, την ηλεκτροκίνηση, τους ρύπους και πολλά ακόμη, η Nissan ζυγίζει τα ενδεχόμενα για να δει την κατεύθυνση που τελικά θα ακολουθήσει.

Όπως δηλώνουν οι ίδιοι, το GT-R, τα μοντέλα Z και το Patrol θεωρούνται πολύ σημαντικά για τη μάρκα. Όχι τόσο για τις πωλήσεις τους, αλλά για τη φιλοσοφία που πρεσβεύουν και το παραδοσιακό κοινό τους, μαζί με την επίδειξη τεχνολογιών και καινοτομιών που γίνεται μέσα από αυτά. Το 2023 λοιπόν το νέο GT-R θα έχει πάρει το δρόμο του και η μεγαλύτερη πιθανότητα είναι να το δούμε με κάποιας μορφής υβριδική τεχνολογία που θα αλλάξει τα δεδομένα για το μοντέλο.

Μέχρι σήμερα το GT-R το γνωρίζουμε σαν ένα... κτήνος που με τις επιδόσεις και το καταπληκτικό μηχανολογικό του υπόβαθρο, βάζει τα γυαλιά σε πολύ ακριβότερα μοντέλα και έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα «παιχνίδια» των βελτιωτών ανά τον κόσμο. Το R35 με τον εξακύλινδρο, twin turbo VR38DETT των 3.8 λίτρων έχει παρουσιαστεί σε πλειάδα εκδόσεων από 485 ίππους έως 610, ενώ φτάνει σε επίπεδο χιλιάδων αλόγων με τις κατάλληλες επεμβάσεις των βελτιωτών σε κινητήρα και μετάδοση.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!