H Jeep μας παρουσιάζει το υβριδικό Wrangler! (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
H Jeep μας παρουσιάζει το υβριδικό Wrangler! (pics)
Με 380 ίππους συνολικά και κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες όπως κάθε άλλη έκδοση, η υβριδική παραλλαγή του Jeep Wrangler έρχεται για να βάλει το θρυλικό μοντέλο μέσα στη σύγχρονη εποχή.

Έχοντας για όπλα του το απαράμιλλο στυλ και τον καθαρόαιμο offroad χαρακτήρα του, το Jeep Wrangler εξελίσσεται συνεχώς και σήμερα, βρίσκεται στην πιο σύγχρονη εκδοχή του. Η αμερικάνικη φίρμα αποφάσισε να το φέρει ακόμη πιο κοντά στις εξελίξεις της αυτοκίνησης και για αυτό μας παρουσιάζει την υβριδική του έκδοση. Το νέο Wrangler 4xe, όπως ονομάζεται, διαθέτει Plug-In Hybrid τεχνολογία, που σημαίνει ότι έχει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο ηλεκτροκινητήρες. Οι μπαταρίες των 17 kWh φορτίζουν από εξωτερική πηγή και παρέχουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στα 40 χιλιόμετρα, ενώ το θερμικό μοτέρ που καίει βενζίνη φροντίζει ώστε το αυτοκίνητο να είναι εύχρηστο και να μη ξεμένει ποτέ από ενέργεια.

380 ίπποι για κάθε τερέν!

Φοράει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα τούρμπο των 2.0 λίτρων και συνδυαστικά, μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες, το σύστημα αποδίδει 380 άλογα και 637 Nm ροπής. Η μετάδοση της κίνησης στους τροχούς γίνεται μέσω ενός αυτόματου σασμάν των οκτώ σχέσεων. Σύμφωνα με τη Jeep, το υβριδικό Wrangler 4xe δεν διαφέρει σε χώρους σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Οι μπαταρίες βρίσκονται κάτω από το πίσω κάθισμα, προστατευμένες από το εξωτερικό περιβάλλον. Οι κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες διατηρούνται και στην υβριδική έκδοση του Wrangler με γωνία προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής στις 44, 22,5 και 35,6 μοίρες αντίστοιχα, ενώ η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 27,4 εκατοστά.

Το αυτοκίνητο μπορεί να διασχίσει υδάτινο εμπόδιο βάθους έως 76 εκατοστών και διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, όπου διαφέρουν σημαντικά στο σύστημα τετρακίνησης τους. Η βασική 4xe και η Sahara 4xe έχουν το βασικό σύστημα τετρακίνησης, με ενισχυμένους άξονες, δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων και διαθέσιμη επιλογή για μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, κατόπιν παραγγελίας.

Εργαλείο για εκτός δρόμου χρήση το Rubicon

Η κορυφαία Rubicon 4xe έχει την αναβαθμισμένη τετρακίνηση που στα προγράμματα οδήγησης, προσφέρει επιπλέον την επιλογή Rock-Trac, ενώ έχει στάνταρ μπλοκέ διαφορικό τόσο πίσω, όσο και εμπρός. Άλλο ένα χαρακτηριστικό είναι οι ενεργές αντιστρεπτικές, που αποσυνδέονται από το πλαίσιο σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές, για να απελευθερωθεί πλήρως η ανάρτηση και να έχει ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία άρθρωσης. Για τους πιο απαιτητικούς, η Jeep προσφέρει διάφορα έξτρα, όπως επιπλέον απόσταση από το έδαφος κατά 5 εκατοστά, διαφορετικούς προφυλακτήρες για ακόμη καλύτερη γωνία προσέγγισης και διαφυγής, προβολείς στην οροφή και πολλά ακόμη. Στην Ευρώπη αναμένεται από τις αρχές του 2021.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!