Το ακριβότερο Honda Civic πουλήθηκε για 62.000€! (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Το ακριβότερο Honda Civic πουλήθηκε για 62.000€! (pics)
Τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο και η εξαιρετική αυτού του Honda Civic Type R (EK9) ήταν αρκετά για να του δώσουν μια πολύ μεγάλη συλλεκτική αξία.

Η πρώτη γενιά του Honda Civic Type-R ήταν το EK9 και τα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά και σε εργοστασιακή μορφή, έχουν αρχίσει να αποκτούν μεγαλύτερη αξία. Το μαύρο Type-R που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι το ακριβότερο Honda Civic που έχει πουληθεί ποτέ αφού ο νέος αγοραστής πλήρωσε 62.050€ για να το αποκτήσει. Η ιδιαιτερότητα που έχει το αυτοκίνητο είναι ότι βρίσκεται σε εργοστασιακή κατάσταση μέχρι τελευταίας βίδας και έει διανύσει μόλις 2.550 χιλιόμετρα στη «ζωή» του.

Παράλληλα είναι άριστα συντηρημένο και δεν έχει την παραμικρή φθορά σε κανένα σημείο, ούτε στο εσωτερικό, ούτε στο εξωτερικό. Ακόμη ένα «ατού» του στο συλλεκτικό κόσμο είναι και το χρώμα. Το μαύρο δεν το έχουμε συνηθίσει τόσο, όσο το γνωστό Championship White (λευκό) αυτής της γενιάς. Το συγκεκριμένο λευκό χρώμα ήταν πολύ σπάνιο και ποθητό στις επόμενες γενιές του Type-R, όμως στο EK9 «φορέθηκε» αρκετά. Οι λευκές ζάντες αλουμινίου του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, είναι βέβαια οι εργοστασιακές των 15 ιντσών και στο εσωτερικό συναντάμε τα cult πλέον, κόκκινα καθίσματα της Recaro, μαζί με τις κόκκινες μοκέτες, τα πεντάλ αλουμινίου και τον επιλογέα ταχυτήτων από τιτάνιο.

Ατμοσφαιρικό «διαμάντι» απόδοσης και αξιοπιστίας

Ακόμη και το ηχοσύστημα βρίσκεται στην εργοστασιακή του μορφή. Στο εξωτερικό, το μαύρο Type-R φοράει το γνήσιο αεροδυναμικό πακέτο του μοντέλου με την αεροτομή, τα τονισμένα μαρσπιέ και τους σπορ προφυλακτήρες, ενώ κάτω από το καπό, βρίσκεται ο εμβληματικός τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.6 λίτρων με τον κωδικό B16B. Το μοτέρ αποδίδει 185 ίππους στις... 8.200 στροφές ανά λεπτό και 160 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ., με τον κόφτη να επεμβαίνει στις 8.400 σ.α.λ.!

Σίγουρα οι 185 ίπποι από ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ των 1.6 λίτρων ήταν κάτι πολύ ξεχωριστό πίσω στο 1997 και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των περίπου 1.100 κιλών έδινε και εκπληκτικές επιδόσεις στο EK9. Τα 0-100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση μόλις 6,8 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα έφτανε στα 225 χλμ./ώρα... Να τονίσουμε ότι το μαύρο Civic των φωτογραφιών είναι στην έκδοση Type-Rx, την τελευταία «παραλλαγή» του μοντέλου Type-R για τη γενιά EK9. Οι αλλαγές αφορούσαν κυρίως τον εξοπλισμό (CD-Player, κλιματισμός, πεντάλ αλουμινίου, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες).

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!