Πύραυλος εδάφους η νέα Porsche 911 Turbo (pics & vid)

Πέτρος Σηφαλάκης
Πύραυλος εδάφους η νέα Porsche 911 Turbo (pics & vid)
Η «γέφυρα» ανάμεσα στις εκδόσεις Carrera και την Turbo S στην γκάμα της Porsche 911 ονομάζεται Turbo, έχει 580 ίππους και φτάνει στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις... 2,7 δευτερόλεπτα!

Το ταλέντο της Porsche να καταφέρνει να εξελίσσει συνεχώς ένα τόσο ιδιαίτερο σχήμα όπως αυτό της 911 είναι αδιαπραγμάτευτο και κάθε γενιά της, είναι ακόμη πιο ποθητή από την προηγούμενη. Η γερμανική μάρκα ξέρει καλά τον τρόπο να φτιάχνει ένα από τα πιο ποθητά sports cars του πλανήτη και η νέα 992, δεν αποτελεί εξαίρεση. Το αυτοκίνητο έχει παρουσιαστεί στην πλειονότητα των εκδόσεών του και τώρα βλέπουμε την έκδοση Turbo, μια από τις κορυφαίες, που παράλληλα γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στις Carrera, Carrera S και την Turbo S. Ο επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας της των 3.8 λίτρων έχει δύο τούρμπο και αποδίδει 580 ίππους, μαζί με 750 Nm ροπής που κάνουν... θαύματα.

«Τρομοκρατικές» οι επιδόσεις της 911 Turbo

Οι επιδόσεις κόβουν τη μιλιά του οδηγού, καθώς βλέπει το ταχύμετρο να εκτοξεύεται από το 0 στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 2,7 δευτερόλεπτα και τον τρόπο που επιταχύνει μέχρι και τα 320 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το γνωστό οκτάρι διπλού συμπλέκτη PDK, με αλλαγμένα σωθικά φυσικά, για να μπορέσει να διαχειριστεί την κτηνώδη ροπή των 750 Nm.

Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς και η Porsche έχει φροντίσει να την εξοπλίσει με όλα της τα καλούδια προκειμένου ο οδηγός να απολαύσει ένα αυτοκίνητο που έχει γεννηθεί για σπορ οδήγηση και συγκινήσεις. Εκτός από την στάνταρ ανάρτηση PASM, που σύμφωνα με την Porsche ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στην ευελιξία που παρέχει και την άνεση, υπάρχει και η PASM Sport Suspension που κρατά το αμάξωμα 10 χιλιοστά χαμηλότερα και κάνει την 911 Turbo ακόμη πιο «ειδική».

Φτιαγμένη για ατελείωτες ώρες διασκέδασης

Φυσικά ο ατελείωτος κατάλογος των έξτρα που προσφέρει η Porsche υπάρχει και εδώ. Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει το PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control) για καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου στις ανοικτές καμπές και τις υψηλές ταχύτητες, έχει τη δυνατότητα να τοποθετήσει ένα σύστημα σπορ εξάτμισης για να ακούει τον επίπεδο εξακύλινδρο ακόμη καλύτερα, καθώς και διάφορα άλλα πακέτα όπως το Sport Pack ή το Lightweight Pack. Το τελευταίο, αφαιρεί κάποια κιλά από το βάρος της 911 Turbo χρησιμοποιώντας ελαφρύτερα υλικά. Η μάρκα ανακοινώνει ότι η 911 Turbo (992) έχει ακόμη πιο άμεσο μπροστινό σύστημα χάρη στις αλλαγές που έγιναν στην ανάρτηση αλλά και στους νέους, μεγαλύτερους τροχούς. Τα ελαστικά έχουν διάσταση 255/35 και η ζάντα 20 ίντσες για περισσότερη πρόσφυση, ενώ το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να δώσει περισσότερη ροπή στον εμπρός άξονα, από ότι στην προηγούμενη γενιά (991, 991.2).

Πίσω οι τροχοί των 21 ιντσών «ντύνονται» με ελαστικά 315/30 και το μετατρόχιο έχει αυξηθεί. Το τελευταίο ισχύει και για τον εμπρός άξονα. Εννοείται ότι αν ο αγοραστής το επιθυμεί μπορεί να εφοδιάσει την 911 Turbo με κεραμικά φρένα PCCB. Η νέα έκδοση έχει και αρκετά στοιχεία από την κορυφαία 911 Turbo S. Για παράδειγμα τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα διαχειρίζονται τον αέρα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δίνοντας κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες και προσφέροντας ψύξη σε βασικά σημεία, όπως στον κινητήρα και τα φρένα. Η βασική τους αισθητική διαφορά είναι οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισεις με το τραπεζοειδές σχέδιο, την ώρα που η 911 Turbo S έχει δύο οβάλ. Στη Γερμανία η νέα Porsche 911 Turbo ξεκινά από τις 180.811€ για την κουπέ έκδοση και από τις 194.035€ για την κάμπριο (Cabriolet).

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!