ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Tα παρασκήνια του επεισοδιακού Γκραν Πρι Αυστρίας (pics)

Tα παρασκήνια του επεισοδιακού Γκραν Πρι Αυστρίας (pics)

Tα παρασκήνια του επεισοδιακού Γκραν Πρι Αυστρίας (pics)

Και τι δεν είδαμε στον εναρκτήριο αγώνα του εφετινού πρωταθλήματος της Formula 1, που ξεκίνησε με μία ποινή στον Χάμιλτον από το…πουθενά και όσο περνούσε η ώρα γινόταν ροντέο. Δείτε ορισμένα από τα πιο χαρακτηριστικά παρασκήνια.

Το εφετινό Γκραν Πρι Αυστρίας έκρυβε τελικά πολλές εκπλήξεις. Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου όλα έδειχναν ότι οδηγούμαστε σε έναν νερόβραστο αγώνα με τις δύο Mercedes να νικούν δια…περιπάτου, τις Red Bull να παλεύουν με ασκήσεις στρατηγικής με τα ελαστικά για να μείνουν κοντά στους Χάμιλτον και Μπότας και τη Ferrari να υποβιβάζεται στη χαμηλότερη κατηγορία λόγω απογοητευτικών κινητήρων.

Τελικά είδαμε έναν αγώνα στον οποίο ο δέκατος Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν και ο προτελευταίος που τερμάτισε, καθώς είχαμε 9 εγκαταλείψεις! Τη νίκη την πήρε ο Μπότας, ο Χάμιλτον βρέθηκε από δεύτερος τέταρτος λόγω δύο ποινών, στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Λεκλέρ με τη Ferrari κάτω από περιπετειώδεις συνθήκες, το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε τρεις φορές στην πίστα και το Γκραν Πρι μας κράτησε ξύπνιους το ζεστό μεσημέρι της Κυριακής, αν και οι εξέδρες των θεατών ήταν άδειες και έλειπε ο παλμός δεκάδων χιλιάδων Ολλανδών που θα επευφημούσαν κανονικά τον Μαξ Φερστάπεν.

Εννοείται, ότι είχαμε πολλά παραλειπόμενα, ορισμένα από τα οποία παρουσιάζουμε παρακάτω!

Ποιοι οδηγοί δεν γονάτισαν

Πριν την εκκίνηση του Γκραν Πρι γονάτισαν οι πιλότοι ως ένδειξη υποστήριξης στον αγώνα κατά του ρατσισμού. Ωστόσο, υπήρξε μία εξάδα που έμεινε όρθια και την αποτελούσαν οι Ράικονεν, Λεκλέρ, Φερστάπεν, Κβίατ, Τζιοβινάτσι και Σάινθ. Όμως και αυτοί φορούσαν μπλουζάκια με το σύνθημα «End Racism», δηλαδή «Τελειώστε τον Ρατσισμό».

Ο Φέτελ έχασε από τον διάδοχό του

Λίγο μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 31ο γύρο είχαμε μία μονομαχία μεταξύ του Λεκλκέρ με Ferrari και του Σάινθ με McLaren, ο οποίος θα διαδεχθεί του χρόνου τον Φέτελ στη Scuderia. Ο Μονεγάσκος πέρασε μπροστά και το ίδιο επιχείρησε να κάνει ερχόμενος τρέιλερ από πίσω και ο Φέτελ. Ωστόσο ο Γερμανός εκτίμησε λάθος την κατάσταση, έκανε τετ α κε και έμεινε πολύ πίσω. Στο τέλος τερμάτισε ο Φέτελ δέκατος, αλλά…προτελευταίος και ο Σάινθ πέμπτος.

Θλίψη για Williams και Λατιφί

Κάτω από άλλες συνθήκες, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η ενδέκατη θέση του Νικολά Λατιφί ακόμη και επιτυχία, αφού οι δυνατότητες των Williams είναι πολύ περιορισμένες. Αυτό δεν ισχύει ωστόσο για την Αυστρία, καθώς ο 25χρονος Καναδός ήταν ο μόνος που τερμάτισε άποντος, καθώς οι υπόλοιποι πλασαρίστηκαν στη δεκάδα. Μάλιστα η διαφορά του Λατιφί από τον δέκατο Φέτελ ήταν γύρω στα επτά δευτερόλεπτα και σίγουρα στενοχωρεί τους πολυπληθείς φίλους της ιστορικής ομάδας. Nα σημειώσουμε επίσης, ότι ο Λατιφί έσπασε το ρόδι και όσον αφορά στα ατυχήματα εφέτος, όταν βγήκε με ταχύτητα εκτός πίστας και έπεσε στις προστατευτικές ντάνες των ελαστικών κατά τα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά του Γκραν Πρι Αυστρίας.

Ο νέος -και ωραίος- Λάντο Νόρις

Ο 66ος γύρος του Γκραν Πρι Αυστρίας θα μείνει σίγουρα αξέχαστος στον Λάντο Νόρις, καθώς τότε ανακοινώθηκε η ποινή των πέντε δευτερολέπτων στον Λιούις Χάμιλτον λόγω της σύγκρουσής του με τον Άλμπον. Ο νεαρός αξιοποίησε αυτή την ευκαιρία ιδανικά, έκανε στον τέλος έναν τρομερό γύρο που ήταν και ο ταχύτερος του αγώνα και «έκλεψε» την τρίτη θέση από τον Χάμιλτον, ενώ έλαβε και το μπόνους του ενός βαθμού. Ετσι ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο, ενώ έγινε ταυτόχρονα και ο τρίτος νεότερος οδηγός, που έχει καταφέρει κάτι ανάλογο!

Το «φευγάτο» ελαστικό της Alfa Romeo

Στον 55ο γύρο βιώσαμε μία σοκαριστική σκηνή, όταν έφυγε το δεξιό μπροστινό ελαστικό από τη Red Bull του Κίμι Ράικονεν στην ευθεία και με ταχύτητα άνω των 200 χλμ./ώρα. Ο Φιλανδός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, ενώ λίγο αργότερα κλήθηκε στα πιτ για έλεγχο και ο άλλος οδηγός της ομάδας, Αντόνιο Τζιοβινάτσι. Τελικά η ιταλική ομάδα στάθηκε τυχερή και γλίτωσε με ένα χρηματικό πρόστιμο μόνον 5.000 ευρώ, αν και το συγκεκριμένο περιστατικό οφείλεται σε αμέλεια κάποιου μηχανικού της και θα μπορούσε να έχει σοβαρές επιπτώσεις στον αγώνα.

Η χαζή ποινή του Πέρεθ

Η ανακοίνωση της πρώτης ποινής για τον Χάμιλτον μόλις μία ώρα πριν ξεκινήσει ο αγώνας σίγουρα αιφνιδίασε και είχε ως αιτία την παραβίαση των κανονισμών για τις κίτρινες σημαίες κατά τις κατατακτήριες δοκιμές. Ωστόσο είναι κάτι που όντως είναι σχετικά εύκολο να συμβεί, όμως ο Πέρεθ έκανε κάτι πραγματικά χαζό και τιμωρήθηκε με πέντε δευτερόλεπτα επειδή παραβίασε τα όρια ταχύτητας στον διάδρομο των πιτ! Ο Μεξικάνος τερμάτισε έκτος, όμως η ποινή δεν του κόστισε κάποια θέση, καθώς η διαφορά του από τον πέμπτο Σάινθ ήταν πάνω από έξι δεύτερα.

Αδεια πίστα με γεμάτες εξέδρες

Σίγουρα οι άδειες εξέδρες αποτελούν ένα ασυνήθιστο θέαμα στη Formula 1. Το 2005 είχαμε όμως στην Ινδιανάπολη περίπου 100.000 θεατές και μία σχεδόν άδεια…πίστα, καθώς αποκλείστηκαν από τον αγώνα τα 14 αυτοκίνητα με ελαστικά Michelin που κρίθηκαν επικίνδυνα μετά από πολλαπλά ατυχήματα στα δοκιμαστικά. Ετσι έγινε το Γκραν Πρι μόνον με τις έξι Ferrari, Jordan και Minardi που έτρεχαν με ελαστικά της Bridgestone, ενώ νικητής αναδείχθηκε ο Μίκαελ Σουμάχερ με διαφορά 1,5 δευτερολέπτων από τον Ρούμπενς Μπαρικέλο.