ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Πρώτη εμφάνιση για το εκρηκτικό Volkswagen Golf R (pics)

Πρώτη εμφάνιση για το εκρηκτικό Volkswagen Golf R (pics)

Πρώτες εμφανίσεις για το εκρηκτικό Volkswagen Golf R (pics)

Σχεδόν καθόλου καμουφλάζ δεν «φοράει» το Golf R που δοκιμάζει η Volkswagen, κάτι που μας επιτρέπει να δούμε ότι η σχεδίασή του, ξεχωρίζει από... χιλιόμετρα. 

Η όγδοη γενιά του Volkswagen Golf βρίσκεται ήδη στους δρόμους μας, το έχουμε γνωρίσει και πολλοί νέοι ιδιοκτήτες το απολαμβάνουν. Επίσης, η παρουσίαση των GTI, GTD και GTE έγινε και αναμένεται να έρθουν σε λίγο καιρό, οπότε μόνο το Golf R μας μένει για να ολοκληρωθεί η οικογένεια! Η μάρκα επέλεξε να βγάλει ένα αυτοκίνητο δοκιμών στους δρόμους χωρίς καθόλου καμουφλάζ οπότε διακρίνουμε ότι η σχεδίασή του, απέχει πολύ τόσο από τα υπόλοιπα Golf, όσο και από το GTI. 

Ξεχωρίζει αμέσως από ένα απλό Golf 

Εμπρός, ο προφυλακτήρας έχει μεγάλα ανοίγματα για την ψύξη του μοτέρ, στο πλάι διακρίνουμε τις όμορφες ζάντες αλουμινίου με το σύστημα πέδησης που έχει δαγκάνες σε μπλε χρώμα, αλλά και μια σπορ ποδιά να κοσμεί το χαμηλό τμήμα του αμαξώματος, ενώ πίσω, την παράσταση κλέβει η εξάτμιση με τις τέσσερις απολήξεις, τον διαχύτη στο κέντρο και την αεροτομή οροφής. 

Έντονo σπορ αρωμα στο εσωτερικό 

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως τα σπορ καθίσματα με το σήμα R στις πλάτες, το σπορ τιμόνι, οι επενδύσεις από δέρμα Alcantara, οι μπλε ραφές και τα διακοσμητικά από ανθρακόνημα. Η Volkswagen δεν έχει δώσει ακόμη λεπτομέρειες για τις αλλαγές που έχει κάνει σε πλαίσιο και ανάρτηση. Σίγουρα το Golf R απέχει αρκετά από τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς, θα έχει χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και σίγουρα, εντελώς νέα γεωμετρία σε ανάρτηση και λοιπά, προσαρμοσμένη στα δεδομένα του μοντέλου αφού θα είναι τετρακίνητο. 

Ο 2.0 TSI στο... πόστο του 

Η Volkswagen αρχικά είχε σκέψεις να τοποθετήσει τον πεντακύλινδρο 2.5 TFSI του RS3 στο νέο Golf R ωστόσο δεν τα «βρήκε» με την Audi και κάτω από το καπό, θα συνεχίσει να υπάρχει ο τετρακύλινδρος τούρμπο 2.0 TSI που γνωρίζουμε. Στη νέα γενιά του Golf R πάντως, θα αποδίδει 333 ίππους, οπότε αναμένεται να είναι σημαντικά γρηγορότερο από την προηγούμενη! Παραδοσιακά, θα υπάρχει το σύστημα τετρακίνησης 4Motion της μάρκας και το αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη DSG των επτά σχέσεων.