Αυτό είναι το νέο Toyota Hilux (pics) 

Αυτό είναι το νέο Toyota Hilux (pics) 
Μια από τις ισχυρότερες δυνάμεις σε παγκόσμιο επίπεδο στις πωλήσεις των μεσαίων pick-up μοντέλων, το Toyota Hilux, αναβαθμίζεται και επικαιροποιείται.

Η Toyota έχει δημιουργήσει το δικό της «μύθο» στα pick-up μοντέλα με το Hilux. Ειδικά στη χώρα μας υπάρχουν παραδοσιακοί πελάτες που δεν το αλλάζουν με κανένα άλλο μοντέλο της αγοράς, ειδικότερα εκείνοι που το θέλουν για σκληροτράχηλη χρήση και το βλέπουν σαν εργαλείο δουλειάς. Σήμερα κυκλοφορεί η όγδοη γενιά του Toyota Hilux η οποία βγήκε στην αγορά το 2015. Στο facelift που έγινε βλέπουμε ότι η Toyota επέλεξε να το κάνει πιο δυναμικό σχεδιαστικά, με εμπρός μάσκα και φωτιστικά σώματα που θυμίζουν έντονα το Tacoma, τον μεγαλύτερο αδερφό του Hilux που «παίζει» κυρίως στις ΗΠΑ.

Στις ακριβότερες εκδόσεις του Hilux συναντάμε LED φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω και ζάντες αλουμινίου έως 18 ιντσών. Η ιαπωνική φίρμα εκμεταλλεύτηκε και τη φήμη του «αθάνατου» που έχει το Hilux, ειδικά μετά από τις δοκιμές του βρετανικού Top Gear που κυριολεκτικά κατέστρεψαν ένα Hilux παλαιότερης γενιάς και το αυτοκίνητο παρά το γεγονός ότι ήταν μια άμορφη μάζα σιδερικών, πήρε μπροστά. Έτσι λοιπόν παρουσιάζει και την έκδοση Invincible X η οποία είναι πιο περιπετειώδης εμφανισιακά, με έντονα προστατευτικά, διαφορετική γρίλια μπροστά, ποδιές, σκαλοπάτια, κάλυμμα στην καρότσα και πολλά ακόμη.

Σημαντικά βελτιωμένο στην ανάρτηση

Σύμφωνα με τους μηχανικούς της μάρκας το νέο Hilux έχει να επιδείξει αναβαθμισμένη άνεση για τους επιβάτες, παρά την ύπαρξη των φύλλων σούστας πίσω. Η Toyota δεν τόλμησε να πάει σε μια άλλη διάταξη ανάρτησης καθώς γνωρίζει ότι προτεραιότητα πολλών αγοραστών του μοντέλου είναι η αντοχή και οι μεταφορικές ικανότητες, οπότε απλώς τις ρύθμισε με τέτοιο τρόπο που να μην έχουν τόσο μεγάλες ταλαντώσεις όταν το όχημα είναι άδειο.

Νέος κινητήρας με 204 ίππους

Οι βελτιώσεις ήρθαν και στον κινητήρα, όπου πλέον συναντάμε έναν νέο πετρελαιοκινητήρα 2.8 λίτρων. Αποδίδει 204 ίππους και 500 Nm ροπής, ενώ διατίθεται και ένας μικρότερος, πάλι ντίζελ, με χωρητικότητα 2.4 λίτρων και απόδοση 150 ίππων με 400 Nm ροπής. Υπάρχουν αυτόματες, αλλά και χειροκίνητες εκδόσεις, όπως και δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πίσω κίνηση ή τετρακίνηση.

Φουλ από εξοπλισμό

Από την άλλη ο εξοπλισμός του αναβαθμισμένου Toyota Hilux βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο. Στις διπλοκάμπινες, ακριβότερες εκδόσεις έχουμε οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων με διάμετρο 8 ιντσών και υποστήριξη Apple CarPlay, Android Auto, πίνακα οργάνων με οθόνη πληροφοριών, δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα καθίσματα και ένα πλήρες σετ εξοπλισμού ασφαλείας με το όνομα Toyota Safety Sense που έχει όλα τα γνωστά μας συστήματα από τα επιβατικά της μάρκας. Αυτόματο φρενάρισμα, αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης, ενεργό Cruise Control, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας και πολλά ακόμη, είναι μερικά παραδείγματα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!