Φρέσκος αέρας για τη BMW Σειρά 6 Gran Turismo (pics)

Φρέσκος αέρας για τη BMW Σειρά 6 Gran Turismo (pics)
Μια ιδιαίτερη πρόταση της BMW για την πολυτελή κατηγορία όπως η Σειρά 6 Gran Turismo δεν μπορεί να μένει στάσιμη, για αυτό και ανανεώθηκε ώστε να προσελκύσει νέους πελάτες.

Σήμερα οι περισσότεροι αγοραστές της πολυτελούς κατηγορίας πάνε προς τα μεγάλα SUV, τα οποία έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ και αποτελούν τη μεγαλύτερη μόδα της αυτοκίνησης. Ωστόσο πάντα υπάρχουν και πιο παραδοσιακοί αγοραστές και η BMW φροντίζει ώστε να προσφέρει όλες τις επιλογές των premium κατηγοριών με τα μοντέλα της. Εκτός από την Σειρά 5, η οποία μόλις ανανεώθηκε και την κορυφαία Σειρά 7, υπάρχει και η Σειρά 6 Gran Turismo η οποία πρεσβεύει έναν πιο σπορ χαρακτήρα στην πολυτελή κατηγορία.

Η μάρκα μεταμόρφωσε την «εξάρα» σε ένα πεντάθυρο μοντέλο και πλέον έφτασε η ώρα της ανανέωσης, μαζί με την «πεντάρα», ώστε να μη μείνει καθόλου πίσω. Οπότε, σημειώστε ότι οι περισσότερες αλλαγές που έγιναν στη Σειρά 5, βρίσκουν εφαρμογή και στη Σειρά 6 GT. Νέα φωτιστικά σώματα εμπρός, ελαφρώς ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, προαιρετικά φώτα Laser και ακόμη περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα, είναι οι διαφορές που θα εκτιμήσουν οι «ψαγμένοι» αγοραστές. Το μήκος της ξεπερνά τα 5 μέτρα και με το μεταξόνιο να έχει πάνω από τρία μέτρα μήκους, οι βασιλικοί χώροι για τους επιβάτες είναι εγγυημένοι. Το πορτμπαγκάζ από την άλλη, με τα 600 λίτρα χωρητικότητας, είναι σίγουρο ότι θα χωρέσει τα πάντα.

Μεγάλα νέα στους κινητήρες

Κρατήστε πάντως ότι οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται κάτω από το καπό. Η γκάμα κινητήρων πλέον είναι εξηλεκτρισμένη, εφοδιάζεται με ένα μικρό υβριδικό σύστημα με 48βολτη μπαταρία, η οποία συλλέγει ενέργεια από την επιβράδυνση και το φρενάρισμα υποστηρίζοντας τον κινητήρα όταν ο οδηγός πατά το γκάζι. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται έως τους 11 ίππους. Τα μοτέρ βενζίνης είναι δύο, ένα τετρακύλινδρο τούρμπο των 2.0 λίτρων με 258 ίππους και ένας εξακύλινδρος τούρμπο των 3.0 λίτρων με 333 ίππους. Οι ντίζελ από την άλλη είναι τρεις, ένας με τέσσερις κυλίνδρους και 2.0 λίτρα κυβισμού με 190 ίππους και ο εξακύλινδρος των 3.0 λίτρων με 286 ή 340 ίππους. Στάνταρ είναι το αυτόματο κιβώτιο ενώ σε μερικές εκδόσεις, διατίθεται και τετρακίνηση.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!