Εμπλουτίζεται η γκάμα του Ford Puma (pics)

Εμπλουτίζεται η γκάμα του Ford Puma (pics)
Σύντομα, το μικρό SUV της Ford, το Puma, θα δεχτεί κινητήρα ντίζελ 120 ίππων, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και πολυτελή έκδοση Vignale, για τους απαιτητικούς.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα στην κατηγορία των μικρών SUV σήμερα, είναι το Ford Puma. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις εξοπλισμού Titanium X και ST-Line X, ενώ υπάρχουν και δύο κινητήρες βενζίνης του 1.0 λίτρου, αμφότεροι τρικύλινδροι τούρμπο και με υβριδική τεχνολογία. Τα σύνολα αποδίδουν 125 και 155 ίππους και συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων. Σύντομα όμως το Ford Puma θα έχει πολλές περισσότερες εκδόσεις.

Έχει ήδη ανακοινωθεί ότι θα έρθει το Puma ST με τρικύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα του 1.5 λίτρου με 200 ίππους και σπορ χαρακτήρα, ενώ θα προστεθεί και η έκδοση Vignale, με πιο πολυτελή χαρακτηριστικά και ελαφρώς διαφορετική, πιο premium εμφάνιση. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν δερμάτινες επενδύσεις, το high end ηχοσύστημα της B&O στον στάνταρ εξοπλισμό και μαύρα διακοσμητικά. Εξωτερικά θα ξεχωρίζει από τις ζάντες αλουμινίου ειδικής σχεδίασης, το περισσότερο χρώμιο σε διάφορα διακοσμητικά, το πίσω σπόιλερ και τους ειδικούς χρωματισμούς, μαζί με τα σήματα Vignale και τα LED φωτιστικά σώματα.

Έρχεται νέος ντίζελ και αυτόματο κιβώτιο

Οι προσθήκες για την γκάμα του Ford Puma δεν τελειώνουν εδώ. Όσοι δεν θέλουν βενζινοκινητήρα και προτιμούν ένα αυτοκίνητο με μοτέρ ντίζελ, τότε η Ford έχει τη δική της πρόταση! Το Puma θα διατεθεί με έναν τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα πετρελαίου του 1.5 λίτρου με 120 ίππους και θα συνδυάζεται στάνταρ με χειροκίνητο εξάρι σασμάν. Ο κινητήρας σύμφωνα με τα αυστηρά πρότυπα μετρήσεων WLTP καίει μόλις 4,5 λίτρα ντίζελ ανά 100 χιλιόμετρα. Παράλληλα, θα δούμε και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με επτά σχέσεις το οποίο θα τοποθετηθεί στον 1.000άρη EcoBoost βενζίνης με τους 125 ίππους, για όσους το επιθυμούν.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!