Ανανεωμένη και υβριδική η νέα BMW Σειρά 5 (pics & vid)

Gazzetta team
Ανανεωμένη και υβριδική η νέα BMW Σειρά 5 (pics & vid)
Η BMW εισάγει την ήπια υβριδική τεχνολογία σε όλες τις εκδόσεις της Σειράς 5, προσθέτει περισσότερες Plug-In Hybrid επιλογές και παράλληλα την αναβαθμίζει σε εμφάνιση, αλλά και συστήματα.

Η 7η γενιά της σειρά 5 δέχεται την ανανέωση που απαιτείται στο μέσο του κύκλου ζωής του μοντέλου, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2016. Με την ψηφιακή τεχνολογία να καλπάζει, το μοντέλο που ήδη από την παρουσίασή του διέθετε state of the art στοιχεία, δέχθηκε μικρές προσθήκες για να παραμείνει στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος.

Αντίθετα με ότι συνέβαινε στο παρελθόν, τα λιγότερο ουσιώδη στοιχεία στην ανανεωμένη BMW 5 αφορούν την αισθητική. Νέοι τροχοί από 18 έως και 20 ίντσες, νέα σχεδίαση μάσκας, φωτιστικά σώματα led εμπρός και πίσω σε όλες τις εκδόσεις με matrix ως προαιρετικά εμπρός καθώς και νέα χρώματα συνθέτουν όλα τα σημαντικά νέα στοιχεία του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό οι διακόπτες στο τιμόνι έχουν δεχτεί αναδιάρθρωση, οι επενδύσεις έχουν αλλάξει, το multimedia σύστημα έχει βασική οθόνη με διαγώνιο 10.25'' και προαιρετικά 12,3'', ενώ έχει προστεθεί το νέο λογισμικό λειτουργίας 7ης γενιάς. Στα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης έχουν προστεθεί νέες δυνατότητες όσον αφορά τη διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας και στη στάθμευση, ενώ για τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις (plug in hybrid), το σύστημα πλοήγησης διαθέτει τη δυνατότητα ενημέρωσης του οδηγού και περάσματος στην ηλεκτροκίνηση αυτόματα, σε σημεία πόλεων που αυτό είναι απαραίτητο λόγω περιορισμών κυκλοφορίας. Επίσης το σύστημα πλοήγησης προσφέρει πληροφορίες κίνησης σε πραγματικό χρόνο.

Τα σπουδαία κάτω από το καπό

Σημαντικές είναι οι βελτιώσεις που έχουν δεχτεί όλοι οι κινητήρες της γκάμας, καθώς πλέον τόσο τα τετρακύλινδρα δίλιτρα όσο και τα εξακύλινδρα τρίλιτρα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, θα έχουν την αρωγή ενός ήπια υβριδικού συστήματος 48V με μίζα/γεννήτρια/ηλεκτροκινητήρα 11 ίππων. Επιπρόσθετα, όλοι οι diesel κινητήρες θα διαθέτουν turbo δύο σταδίων λειτουργίας για ακόμα περισσότερη και πιο ομαλή παροχή ισχύος και ροπής. Βελτιωμένα σε όλους τους κινητήρες είναι και τα συστήματα ψεκασμού.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V θα είναι στάνταρ σε όλους τους κινητήρες βενζίνης και diesel της γκάμας. Όλες οι παραπάνω αλλαγές και βελτιώσεις ισχύουν τόσο στην τετράθυρη (sedan) όσο και στην πεντάθυρη (touring) έκδοση του αμαξώματος, με τις πωλήσεις να ξεκινούν εντός του Ιουνίου.

Πλέον θα διατίθενται πέντε διαφορετικές εκδόσεις plug in υβριδικών BMW 5, οι 530e Sedan, 530e xDrive Sedan, 530e Touring, 530e xDrive Touring και 545e xDrive Sedan. Οι τέσσερις πρώτες θα έχουν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό, συνολικής ισχύος 292 ίππων με κίνηση στους πίσω ή σε όλους (xDrive) τους τροχούς, ενώ η τελευταία τρίλιτρο κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό, συνολικής ισχύος 394 ίππων.

Όσον αφορά τους συμβατικούς κινητήρες με την ήπια υβριδική τεχνολογία, αυτοί θα είναι όλοι δίλιτροι και τρίλιτροι, βενζίνης ή diesel, με ισχύ από 190 έως και 340 ίππους. Η κορυφαία M550i xDrive Sedan, θα διαθέτει V8 κινητήρα βενζίνης 530 ίππων.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!