H Ford «θυσιάζει» το νέο Focus RS (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
H Ford «θυσιάζει» το νέο Focus RS (pics)
Όσο μεγάλη κι αν ήταν η προσμονή μας για τη ναυαρχίδα της γκάμας, η Ford αποφάσισε ότι δεν θα βγει νέο Focus RS, λόγω των κανονισμών για τους ρύπους.

Ακόμη ένα αυτοκίνητο έπεσε στη φάκα των εκπομπών ρύπων, το οποίο δεν είναι άλλο από το Ford Focus RS. Η μπλε οβάλ εταιρεία έχει δημιουργήσει τρία ποιήματα στο παρελθόν, τα οποία είχαν κάνει τον ανταγωνισμό να παραμιλήσει και τους φίλους της αυτοκίνησης σε όλο τον κόσμο να τα ποθούν, όμως η «δυναστεία» των RS δεν θα συνεχίσει στο νέο Focus. Η επιβεβαίωση της Ford ήρθε μέσω της γαλλικής σελίδας Caradisiac και το νέο, δεν ευχαρίστησε κανέναν.

Η μάρκα φρόντισε να διευκρινίσει ότι κοίταξαν για κάθε πιθανή λύση, όμως μια mild hybrid τεχνολογία δεν θα «έσωζε» την κατάσταση και οι εκπομπές ρύπων θα ήταν αρκετά υψηλές, οπότε ο μέσος όρος της γκάμας θα ξεπερνούσε τα 95 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα, που είναι το όριο. Ο 2.3 EcoBoost, θα έπρεπε να αποδίδει κοντά στους 400 ίππους για να είναι ανταγωνιστικός στην κατηγορία. Μια Plug-In Hybrid τεχνολογία από την άλλη θα έβαζε πολύ βάρος στο Focus RS, θα πρόσθετε αρκετές χιλιάδες ευρώ στην τιμή αγοράς του και θα διαστρέβλωνε έντονα τον χαρακτήρα του, συνεπώς, αποκλείστηκε. Δεν γνωρίζουμε αν η Ford Performance θα παρουσιάσει κάτι αντίστοιχα σκληροπυρηνικό στο μέλλον, οπότε για την ώρα περιμένουμε και... βλέπουμε.

Σε κάθε περίπτωση, η κληρονομιά από τα τρία Focus RS που παρουσιάστηκαν, είναι μεγάλη. Οι petrolheads αναφέρονται στο πρώτο ως «το RS το μπλε» ή «του Κόλιν», το οποίο παρουσιάστηκε το 2002 και έφερε νέα δεδομένα στην κατηγορία. Το δεύτερο, το «πράσινο», ήρθε το 2009 και υιοθέτησε ένα επαναστατικό μπροστινό σύστημα, που μαζί με το μπλοκέ διαφορικό εξαφάνιζε την υποστροφή που προκαλούσε η τεράστια ισχύς του πεντακύλινδρου τούρμπο των 2.5 λίτρων και το τελευταίο, «το τετρακίνητο», ήταν ένα εξαιρετικό hot hatch που μπορεί να είχε κίνηση σε όλους τους τροχούς αλλά χαρακτηριζόταν από τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του, την απόλαυση που πρόσφερε στον οδηγό και τον 2.3 EcoBoost που του έδινε επιδόσεις από supercar.

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!