Νέα Huayra Imola, η ισχυρότερη Pagani στην ιστορία (pics & vid) 

Πέτρος Σηφαλάκης
Νέα Huayra Imola, η ισχυρότερη Pagani στην ιστορία (pics & vid) 
839 ίπποι, σχεδόν αγωνιστικός χαρακτήρας και εμφάνιση που δεν αφήνει περιθώριο αμφισβήτησης, συνθέτουν την Pagani Huayra Imola που μόλις παρουσιάστηκε!

Η Pagani είναι μια μικρή εταιρεία κατασκευής υπεραυτοκινήτων, που πάντα έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και σκληροπυρηνικό χαρακτήρα. Η νέα τους δημιουργία λέγεται Huayra Imola και πρόκειται για την κορυφαία Huayra που έχει παρουσιαστεί μέχρι και σήμερα. Μιλάμε για την ισχυρότερη Pagani στην ιστορία, μέχρι στιγμής, με έναν V12, twin turbo κινητήρα των 6.0 λίτρων που αποδίδει 839 ίππους και 1.100 Nm ροπής! Όλη αυτή η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός σασμάν των επτά σχέσεων.

Το κιβώτιο προέρχεται από την Xtrac και πρόκειται για ένα χειροκίνητο -σε δομή- αλλά με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη, οπότε το πεντάλ συμπλέκτη απουσιάζει. Ως αποτέλεσμα, οι αλλαγές συνοδεύονται από γερές κλωτσιές στην πλάτη καθώς στο τέρμα γκάζι, λειτουργεί σαν σειριακό καρφώνοντας τις ταχύτητες σε αστραπιαίο χρόνο! Η νέα Huayra Imola έχει ένα υπερενισχυμένο μονοκόκ πλαίσιο με κράμα τιτανίου-ανθρακονημάτων και υλικό Carbo-Triax, όπως το ονομάζει η Pagani. Η γεωμετρία της ανάρτησης εξελίχθηκε αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και προσαρμόζεται με βάση μια ηλεκτρονική μονάδα, που της δίνει δεδομένα προκειμένου να ανταποκρίνεται ιδανικά σε κάθε περίσταση.

Η ίδια ηλεκτρονική μονάδα ρυθμίζει τον κινητήρα, το κιβώτιο, τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και το διαφορικό, προσφέροντας μια ανεπανάληπτη οδηγική εμπειρία, αντάξια ενός αγωνιστικού. Εντελώς «πιστάδικη» φιλοσοφία δηλαδή. Άλλωστε, δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβουμε ότι η Huayra Imola, πήρε το όνομά της από την πίστα Ίμολα στην Ιταλία. Εκεί ακριβώς έγινε και το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξής της, καλύπτοντας πάνω από 16.000 χιλιόμετρα στο φημισμένο σιρκουί. Ως ένα μοντέλο με αγωνιστική φιλοσοφία, αντιλαμβάνεστε ότι το βάρος δεν έμεινε στην τύχη του.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει στεγνό μόλις 1.246 κιλά και για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, παρά την τεχνολογία που εφαρμόζεται και το κτηνώδες μοτέρ, έγινε φοβερή μελέτη στην κατασκευή. Περισσότερα από 770 μέρη είναι φτιαγμένα από σφυρήλατα υλικά και CNC, ενώ χρησιμοποιήθηκε ευρέως το αλουμίνιο και το τιτάνιο. Ακόμη και το χρώμα μελετήθηκε, ώστε να εξοικονομήσει όσο το δυνατόν περισσότερο βάρος.

Έχει την ονομασία Acquarello Light και κόβει πέντε κιλά, από ότι αν χρησιμοποιούσαν παραδοσιακή βαφή και κλασικό βερνίκι. Παράλληλα έχει πολύ έντονο βάθος χρώματος και λάμψη, σύμφωνα με το ιταλικό εργοστάσιο! Πάμε τώρα, στα πιο πρακτικά ζητήματα. Εντυπωσιαστήκαμε πάρα πολύ από όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και βέβαια, θα θέλαμε να αποκτήσουμε μια, όμως το πρόβλημα της τιμής, που ανέρχεται στα πέντε εκατομμύρια ευρώ, είναι το μικρότερο. Θα κατασκευαστούν μόλις πέντε και όλες έχουν προπωληθεί, οπότε δυστυχώς θα περιμένουμε για να αποκτήσουμε μια από αυτές ως μεταχειρισμένη.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!