Κυρώσεις έφερε το κλείσιμο της Ε.Ο. Αθήνας – Λαμίας από τα χιόνια

Gazzetta team
Κυρώσεις έφερε το κλείσιμο της Ε.Ο. Αθήνας – Λαμίας από τα χιόνια
Με την αποπομπή του διοικητή του Β' Τμήματος Αυτοκινητοδρόμων Αττικής ξεκίνησε η απόδοση ευθυνών για το χθεσινό χάος στο ύψος της Μαλακάσας λόγω του χιονιού.

Στην αντικατάσταση του διοικητή του Β' Τμήματος Αυτοκινητοδρόμων Αττικής, για λάθη και παραλείψεις της Τροχαίας σχετικά με το χθεσινό χάος στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, προχώρησε το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Παράλληλα κλήθηκαν για εξηγήσεις στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών οι υπεύθυνοι της Νέας Οδού με το ερώτημα της παράβασης των συμβατικών τους υποχρεώσεων.

Σημειώνεται ότι συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας προβλέπεται ρητά να λαμβάνονται όλα τα μέτρα για την «ακώλυτη λειτουργία του έργου».

«Το υπουργείο θα κινήσει όλες τις διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος» τονίζουν από την κυβέρνηση.

Τι λέει η εταιρεία διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου

Από την πλευρά της η Νέα Οδός, η κοινοπραξία που διαχειρίζεται το επίμαχο τμήμα της Ε.Ο. Αθήνας – Θεσσαλονίκης, με σημερινή της ανακοίνωση “πετάει τη μπάλα” στην τροχαία και αναφέρει μεταξύ άλλων ότι: “Η Νέα Οδός, έλαβε άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διαχείριση των φαινομένων και ενεργοποίησε το σχετικό Σχέδιο Αποχιονισμού. Ειδικά στο τμήμα του Α.Θ.Ε. από Μεταμόρφωση έως και Σκάρφεια ενεργούσαν 80 εκχιονιστικά, υπήρχαν διαθέσιμοι 4.000 τόνοι αλατιού και περισσότερα από 100 άτομα ήταν σε υπηρεσία”.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικότερα στην επίμαχη περιοχή Καπανδριτίου – Μαλακάσας επιχειρούσαν διαρκώς 20 εκχιονιστικά. Παράλληλα, ενημερώθηκαν οι αρμόδιες αρχές για τη Σύγκληση Συντονιστικών Οργάνων στο Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας και υλοποιήθηκαν ενέργειες ενημέρωσης των οδηγών”.

Εδώ μπορεί να αναρωτηθεί κανείς γιατί εφ' όσον όλα έγιναν καλά και υπήρχε προετοιμασία, τελικά ο δρόμος έκλεισε. Η Νέα Οδός αναφέρει ως κυρίαρχους λόγους την υποχρεωτική χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων, που οδήγησε πολλά αυτοκίνητα σε στάση για τη χρήση τους, τόσο στη Λ.Ε.Α. όσο και στις λωρίδες κυκλοφορίας και την ύπαρξη βαρέων φορτηγών στην οδό, που είχαν σταματήσει στη Λ.Ε.Α., παρά την απαγόρευση της κυκλοφορίας τους. Αυτά τα δύο γεγονότα δεν επέτρεπαν στα πολλά εκχιονιστικά την απρόσκοπτη πρόσβαση, με αποτέλεσμα το γνωστό χθεσινό χάος.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!