Με πάνω από 400 άλογα και υβριδική τεχνολογία το Ford Focus RS

Gazzetta team
Με πάνω από 400 άλογα και υβριδική τεχνολογία το Ford Focus RS
Κορυφαίων προδιαγραφών θα είναι η έκδοση RS του Ford Focus με σχεδόν... αγωνιστικές επιδόσεις και έχει ως στόχο τα γρηγορότερα μοντέλα της κατηγορίας των σπορ χάτσμπακ!

Η νέα γενιά Ford Focus έχει παρουσιαστεί καιρό, το ίδιο ισχύει και για τη γρηγορότερη έκδοση ST. Παραδοσιακά όμως, η κορυφή της γκάμας του Focus ανήκει στο RS, το οποίο είναι η μόνη έκδοση που ακόμη δεν έχουμε δει στο Focus τέταρτης γενιάς! Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα δημοσιεύματα, το αυτοκίνητο θα έχει δύο κινητήρες, έναν συμβατικό βενζίνης που θα κινεί τον εμπρός άξονα και έναν ηλεκτροκινητήρα, που θα κινεί τον πίσω άξονα. Ο πρώτος θα είναι πιθανότατα ο 2.3 EcoBoost που συναντάμε και στο ST, αλλά με ελαφρώς περισσότερη ισχύ και ίσως, ενισχυμένος από ηλεκτρογεννήτρια των 48V.

Οι «σκληροπυρηνικοί» θα πουν ότι τα συστήματα τετρακίνησης που δεν έχουν τα παραδοσιακά διαφορικά, αλλά έναν κινητήρα ανά άξονα δημιουργούν μια σχετική ασάφεια γύρω από την τελική πληροφόρηση. Όμως, η GKN Automotive έχει εξελίξει ένα νέο σύστημα που «δένει» καλύτερα τα δύο μηχανικά μέρη, με αποτέλεσμα να μην καταλαβαίνεις διαφορά! Θα υπάρχει και το Drift Mode που για πρώτη φορά γνωρίσαμε στο Ford Focus RS της προηγούμενης γενιάς. Η τελική απόδοση του συστήματος περιμένουμε ότι θα φτάνει (και θα ξεπερνά) τους 400 ίππους, φτιάχνοντας ένα από τα ισχυρότερα σπορ χάτσμπακ που υπάρχουν σήμερα στην αγορά!

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!