H Ford δεν προλαβαίνει να φτιάχνει Ranger για την Ευρώπη

Πέτρος Σηφαλάκης
H Ford δεν προλαβαίνει να φτιάχνει Ranger για την Ευρώπη
Το ρυθμό παραγωγής του εργοστασίου που φτιάχνει τα Ranger, ανέβασε η Ford, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στη ζήτηση της Γηραιάς Ηπείρου.

«Σφαίρα» πάει το Ford Ranger στην Ευρώπη, τόσο που το εργοστάσιο στη Νότιο Αφρική δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση. Η λύση έρχεται από τη Μπλε Οβάλ εταιρεία, που ανέβασε το ρυθμό παραγωγής του, σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσει τη ζήτηση που υπάρχει από την αγορά. Αυτό που έχει πετύχει πάντως, το Ranger, είναι αξιοσημείωτο. Έχει το 30,4% του μεριδίου αγοράς στην κατηγορία του, στην ευρωπαϊκή αγορά, έναν... τρομακτικά μεγάλο αριθμό αν τον μεταφράσουμε σε πωλήσεις έναντι των ανταγωνιστών του.

Μάλιστα «παίζει» απέναντι και σε πολύ επιτυχημένα μοντέλα στην κατηγορία των Pick-Up, όπως το Toyota Hilux, το Nissan Navara ή και το Volkswagen Amarok. Το μυστικό της Ford κρύβεται στους ισχυρούς τετρακύλινδρους ντιζελοκινητήρες των 2.0 λίτρων με 170 ή 213 ίππους και την προσφορά του μοντέλου σε πολλές εκδόσεις, από μονοκάμπινο χρηστικό «εργαλείο» μέχρι το lifestyle διπλοκάμπινο Wildtrack ή το κορυφαίο από όλες τις απόψεις Raptor που για την ώρα, δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να σταθεί απέναντί του στην αγορά της Ευρώπης.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!