Nissan: Τα sedan μοντέλα «τραγουδούν» ακόμη! (pics)

Δημήτρης Γράτσος
Nissan: Τα sedan μοντέλα «τραγουδούν» ακόμη! (pics)
Σύμφωνα με έρευνα της ιαπωνικής φίρμας, τα sedan όχι μόνο δεν έχουν «πεθάνει», αλλά αποτελούν και κορυφαία επιλογή για το νεανικό αγοραστικό κοινό.

Μεταξύ των οδηγών που δεν κατέχουν sedan, το 75% εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ένα από αυτά τώρα ή στο μέλλον, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nissan η οποία επικεντρώνεται σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, καθώς και σε υποψήφιους αγοραστές ανά την υφήλιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι για τους millennials, η αναλογία είναι 8 στους 10! Έτσι λοιπόν η Nissan λανσάρει μια σειρά νέων sedan μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία απευθύνεται σε αυτούς τους δυνητικούς αγοραστές. Εξήντα χρόνια μετά το λανσάρισμα του θρυλικού Skyline, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε νέα μοντέλα, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ασφάλεια, καθώς και με αποδοτικούς σε κατανάλωση κινητήρες.

Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα στην αμερικανική αγορά το τελευταίο της sedan, το ολοκαίνουργιο Versa, το οποίο διαθέτει ένα νέο δυναμικό σχεδιασμό, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, σε συνδυασμό με τεχνολογία που γενικά δεν συναντάται στην κατηγορία subcompact. Πέρυσι, η Nissan λάνσαρε και το ολοκαίνουργιο Altima, ένα σπορ sedan, το οποίο τώρα στην έκτη γενιά του, είναι το πρώτο στην εν λόγω κατηγορία που προσφέρει την τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού ProPILOT Assist, της ιαπωνικής φίρμας. Παράλληλα, είναι διαθέσιμο με τον VC-Turbo, τον πρώτο κινητήρα παραγωγής με μεταβλητή συμπίεση, αντιπροσωπεύοντας μια καινοτομία που συνδυάζει την ισχύ και την υψηλή απόδοση.

Η Nissan αποκάλυψε επίσης πρόσφατα τo ανανεωμένο Maxima, με πρόσθετα χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, σε συνδυασμό με ένα ολόφρεσκο στυλ. Τον περασμένο Απρίλιο, το ολοκαίνουργιο sedan Nissan Sylphy πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, με ένα νέο και πιο οικονομικό σε κατανάλωση κινητήριο σύνολο, φαρδύτερες γραμμές, χαμηλότερο κέντρο βάρους, βελτιωμένη αεροδυναμική και ένα ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Παράλληλα, το ProPILOT 2.0, η επόμενη γενιά του συστήματος υποστήριξης του οδηγού της Nissan, θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του σε ένα sedan, το νέο Skyline, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το ερχόμενο φθινόπωρο.

Σύμφωνα με την έρευνα της Nissan σε ιδιοκτήτες οχημάτων και μη σε όλο τον κόσμο, ηλικίας μεταξύ 18 και 65 ετών, τo σημερινό προφίλ των οδηγών sedan είναι το εξής:

- Το 75% των οδηγών που δεν διαθέτουν sedan σκέφτονται να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον.

- Οκτώ στους δέκα millennials που δεν κατέχουν sedan (80%), θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για τη Generation Z: σχεδόν επτά στους δέκα (68%), θα σκεφτόταν ένα sedan ως το επόμενο αυτοκίνητο τους.

- Οι οδηγοί sedan ενδιαφέρονται περισσότερο για την καθημερινή μετακίνηση. Το 71% των οδηγών της έρευνας, δήλωσαν ότι είναι παθιασμένοι με τα ταξίδια και την περιπέτεια και το 62% δήλωσε ότι τους αρέσει η εξερεύνηση της φύσης και της υπαίθρου.

- Το 42% των οδηγών ενός sedan πιστεύουν ότι το αυτοκίνητό τους έχει τη δική του προσωπικότητα. Περισσότεροι από το ένα τέταρτο των οδηγών της έρευνας (31%), παραδέχτηκαν ότι μιλούσαν με το αυτοκίνητό τους, δίνοντας τους μάλιστα και όνομα (31%).

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!