H Renault προσπαθεί να κατεβάσει το Honda Civic Type-R από το θρόνο!

Πέτρος Σηφαλάκης
H Renault προσπαθεί να κατεβάσει το Honda Civic Type-R από το θρόνο!
Αυτή τη στιγμή, το πιο γρήγορο εμπροσθιοκίνητο μοντέλο στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ είναι το Honda Civic Type-R. Για πόσο, όμως;

Η μάχη των hot hatches καλά κρατεί και ο τίτλος του πιο γρήγορου μοντέλου στο Νίρμπουργκρινγκ πάντα εξίταρε τους κατασκευαστές. Παλαιότερα, το ρεκόρ εμπροσθιοκίνητου το είχε το Renault Megane RS όμως στη συνέχεια βρέθηκαν αρκετά ικανά μοντέλα να πάρουν τον τίτλο. Σήμερα το αντίστοιχο αυτοκίνητο είναι το Honda Civic Type-R.

Ο ιαπωνικός πύραυλος με τον κινητήρα των 2.0 λίτρων που έχει και τεχνολογία VTEC και τούρμπο, αποδίδει 320 ίππους και χάρη στο στήσιμό του, είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος. Η Renault πάντως θέλει το ρεκόρ της πίσω και το Megane RS Trophy-R ετοιμάζεται να επιχειρήσει την προσπάθεια. Όπλο του ο πανίσχυρος κινητήρας των 1.8 λίτρων που αποδίδει (με τη βοήθεια ενός τούρμπο φυσικά) 300 ίππους και 420 Nm ροπής.

Τα 0-100 χλμ./ώρα τα ολοκληρώνει σε 5,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 260 χλμ./ώρα. Πάντως επειδή μιλάμε για την έκδοση Trophy-R, σημειώστε ότι υπάρχει το πιο σκληροπυρηνικό πλαίσιο Cup, μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον εμπρός άξονα τύπου Torsen, τετραδιεύθυνση και αναβαθμισμένα φρένα. Επίσης, το αυτοκίνητο που δοκιμάζεται αυτή την περίοδο στο Νίρμπουργκρινγκ, έχει κάνει... δίαιτα και έχει αποχωριστεί τα πίσω καθίσματά του.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!