Πήδηξε και σώθηκε ο Μάβερικ Βινιάλες από την αστοχία των φρένων του

Γιώργος Βαρίνος
Πήδηξε και σώθηκε ο Μάβερικ Βινιάλες από την αστοχία των φρένων του
Ο Μάβερικ Βινιάλες είχε ένα τρομερό ατύχημα που οδήγησε και σε διακοπή του αγώνα. Ο ίδιος λέει ότι η αστοχία του φρένου τουμ τον ανάγκασε να πηδήξει από τη Yamaha με 210 χλμ/ώρα ήταν κάτι, που δεν είχε ποτέ ξαναζήσει.

Οι αναβάτες της Yamaha είχαν έντονο προβληματισμό για τα φρένα και τα δύο Σαββατοκύριακα στο Red Bull Ring, με τον αναβάτη της Petronas Φάμπιο Κουαρταραρό μα΄λισταμ να χαρακτηρίζει τα προβλήματα στα φρένα «επικίνδυνα». Ο Μάβερικ Βινιάλες πέρασε τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο στους πρώτους γύρους του Γκραν Πρι της Στυρίας πριν πέσει στην 19η θέση, καθώς άρχισε να χάνει την πίεση των φρένων. Το πρόβλημα φάνηκε να επιλύεται, πριν επιδεινωθεί ξανά, με τον αναβάτη της Yamaha να σηκώνει το χέρι του για να δείξει ότι είχε πρόβλημα στον 13ο γύρο. Στη συνέχεια, στον 17ο γύρο, το μπροστινό του φρένο "εξερράγη" και ο ίδιος αστραπιαία αποφάσισε να πηδήξει, με τη μοτοσυκλέτα να χτυπάει στο τοίχο και να παίρνει φωτιά. Ο αγώνας πολύ σωστά διεκόπη καθώς βγήκε κόκκινη σημαία.



Εξηγώντας την πτώση του, ο Μάβερικ είπε: «Ήμουν αρκετά γρήγορος, ένιωθα φανταστικά στους πρώτους γύρους, πίεζα τον Dovi, αλλά καθώς δεν έχουμε την τελική ταχύτητα, δεν μπορούσα να προσπεράσω. Πέρασα μια φορά και είπα -εντάξει, τώρα μπορώ να προχωρήσω μπροστά-, αλλά τότε με προσπέρασε πολύ εύκολα στην ευθεία. Περίμενα απλώς να βρω το ρυθμό μου, αλλά μετά άρχισα να χάνω την μπροστινή πίεση του φρένου και βγήκα έξω από την πίστα μια φορά.
Κάνω τρεις γύρους πολύ αργούς σε 1m26s, μετά πιέζω πάλι στα 1m24s, και πάλι χωρίς φρένα, και στη συνέχεια με προσπέρασαν οι Φάμπιο, ο Βαλεντίνο και ο Ντανίλο. Τότε ξαφνικά το φρένο ήταν πάλι καλό. Έτσι, μπόρεσα να κάνω καλούς χρόνους και έφτασα πάλι τους Φάμπιο και Βαλεντίνο, αλλά ξαφνικά το φρένο εξερράγη και αποφάσισα να πηδήξω, γιατί αν έμενα πάνω στη μοτοσυκλέτα δεν θα ήταν καλό για την σωματική μου ακεραιότητα. Ήταν λαμπρή ιδέα!»

Όταν ρωτήθηκε αν είχε προβλήματα με τα φρένα του στο παρελθόν, πρόσθεσε: "Όχι, όχι, είναι κάτι που δεν είχα ποτέ κατά τη διάρκεια της καριέρας μου στο MotoGP.


Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!