Νίκη δια περιπάτου στην Αραγονία για τον Μάρκεθ
Την όγδοη νίκη του σε 14 αγώνες πέτυχε ο Μαρκ Μάρκεθ με τον θρίαμβό του στην Αραγονία. Ο αναβάτης της Honda ξεκίνησε από την pole position και έμεινε στην ίδια θέση έως το τέλος του Γκραν Πρι, χωρίς να απειληθεί από κανέναν αντίπαλο, ενώ στο τέλος είχε 4,8 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο Αντρέα Ντοβιτσιόζο. Ο Ιταλός ξεκίνησε από τη δέκατη θέση με τη Ducati του, πέρασε οκτώ αντιπάλους του, ωστόσο έμεινε τελικά πίσω από τον Μάρκεθ. Η χαμηλότερη θέση του βάθρου κατέληξε επίσης σε έναν αναβάτη της Ducati, τον Τζακ Μίλερ, που προσπέρασε στον τελευταίο γύρο τον Βινιάλες με Yamaha, ο οποίος αρκέστηκε στην τέταρτη θέση.
Ο πρώτος γύρος ήταν αρκετά επεισοδιακός, αφού ο Άλεξ Ρινς (Suzuki) συγκρούστηκε στη στροφή 12 με τον Φράνκο Μορμπιντέλι (Petronas – Yamaha), ο Ιταλός έπεσε και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, ενώ στο Ισπανό επιβλήθηκε ποινή Long Lap. O Bινιάλες επέλεξε σκληρό ελαστικό πίσω και αυτό αποδείχθηκε μοιραίο γι αυτόν από τα μέσα το αγώνα και μετά, οπότε άρχισε να ανεβαίνει ο Ντοβιτσιόζο. Οκτώ γύρους πριν το τέλος είχε περάσει ο Ιταλός τρίτος πίσω από τους Μάρκεθ και Βινιάλες, με τον δεύτερο να απέχει σχεδόν έξι δευτερόλεπτα από τον πρώτο. Τρεις γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα, προσπέρασε ο Ντοβιτσιόζο τον Βινιάλες στην ευθεία, ενώ την ύστατη στιγμή τον μιμήθηκε και ο Μίλερ.
Ο Ρόσι ξεκίνησε έκτος, έδωσε αρχικά μάχη για την πέμπτη θέση, όμως είχε επιλέξει και αυτός –όπως ο Βινιάλες- σκληρή γόμα πίσω και με τη διάρκεια του αγώνα άρχισε να χάνει θέσεις. Πέμπτος τερμάτισε ο Κουαρταρό, επίσης με σκληρό ελαστικό, έκτος ήταν ο Κράτσλοου, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Αλέιξ Εσπαργκαρό, Βαλεντίνο Ρόσι, Ρινς (λόγω της τιμωρίας του) και Νακαγκάμι. Ο Μίκα Κάλιο, που αντικατέστησε τον Ζαρκό στην ΚΤΜ, τερμάτισε 17ος, ενώ προτελευταίος ήταν ο Λορένθο με διαφορά 46 δευτερολέπτων από τον νικητή Μάρκεθ. Επόμενος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP στις 6 Οκτωβρίου, στην Ταϊλάνδη.
Tα αποτελέσματα του αγώνα αναλυτικά
Pos. | Points | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 93 | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 166.9 | 41'57.221 | |
2 | 20 | 4 | ITA | Ducati Team | Ducati | 166.6 | +4.836 | |
3 | 16 | 43 | AUS | Pramac Racing | Ducati | 166.6 | +5.430 | |
4 | 13 | 12 | SPA | Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha | 166.6 | +5.811 | |
5 | 11 | 20 | FRA | Petronas Yamaha SRT | Yamaha | 166.4 | +8.924 | |
6 | 10 | 35 | GBR | LCR Honda CASTROL | Honda | 166.3 | +10.390 | |
7 | 9 | 41 | SPA | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | 166.3 | +10.441 | |
8 | 8 | 46 | ITA | Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha | 165.4 | +23.623 | |
9 | 7 | 42 | SPA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 165.1 | +27.998 | |
10 | 6 | 30 | JPN | LCR Honda IDEMITSU | Honda | 164.9 | +31.242 | |
11 | 5 | 29 | ITA | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | 164.8 | +32.624 | |
12 | 4 | 9 | ITA | Ducati Team | Ducati | 164.8 | +33.043 | |
13 | 3 | 88 | POR | Red Bull KTM Tech 3 | KTM | 164.8 | +33.063 | |
14 | 2 | 36 | SPA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 164.8 | +33.363 | |
15 | 1 | 53 | SPA | Reale Avintia Racing | Ducati | 164.6 | +36.358 | |
16 | 63 | ITA | Pramac Racing | Ducati | 164.3 | +41.295 | ||
17 | 82 | FIN | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 164.1 | +42.983 | ||
18 | 17 | CZE | Reale Avintia Racing | Ducati | 164.1 | +43.880 | ||
19 | 38 | GBR | Aprilia Racing Team | Aprilia | 164.1 | +44.279 | ||
20 | 99 | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 163.9 | +46.087 | ||
21 | 55 | MAL | Red Bull KTM Tech 3 | KTM | 163.9 | +47.308 |
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!