Mercedes: «Φαβορί στο Μονακό η Red Bull»

Gazzetta team
Mercedes: «Φαβορί στο Μονακό η Red Bull»
Η Mercedes οδεύει προς τον πέμπτο αγώνα της F1 στο 2021, χρήζοντας την Red Bull ως φαβορί για την νίκη στο Μόντε-Κάρλο.

Έπειτα από μια εντυπωσιακό GP Ισπανίας, το Πρωτάθλημα της F1 μεταφέρεται στο πιο λαμπρό του αγώνα στη σεζόν. Το GP Μονακό επιστρέφει έπειτα από έναν χρόνο απουσίας λόγω της πανδημίας και υπόσχεται ακόμα μια μεγάλη μονομαχία.

Οι δύο κορυφαίες ομάδες, Mercedes και Red Bull έχουν κυριαρχήσει στη σεζόν, με τους Πρωταθλητές να έχουν τρεις νίκες έναντι μίας των «Ταύρων». Όμως τα πράγματα αναμένεται να αλλάξουν αρκετά, διότι οι στενοί δρόμοι του Πριγκιπάτου προσφέρουν μια τελείως διαφορετική δοκιμασία.

Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, πιστεύει πως η RB16B θα έχει το προβάδισμα στο Μονακό έναντι της W12.

«Δεν υπάρχει άλλος αγώνας όπως το Μονακό και έλειψε πολύ το 2020. Ανυπομονούμε να επιστρέψουμε στη δράση στους δρόμους του Πριγκιπάτου. Είναι ένα μοναδικό και έντονο αγωνιστικό τετραήμερο για οδηγούς και ομάδες, όπου δεν χωράνε λάθη. Βάζει φωτιά στα πατζάκια σου και λατρεύουμε αυτή τη πρόκληση. Το Μονακό είναι ένα σιρκουί που απαιτεί υψηλή κάθετη δύναμη. Αυτό είναι ένα πολύ δυνατό σημείο της Red Bull. Ήταν πολύ δυνατοί στο τελευταίο κομμάτι στην Ισπανία και συχνά αυτό αποτελεί μια ένδειξη καλής απόδοσης στο Μονακό. Πηγαίνουμε λοιπόν στον επόμενο αγώνα γνωρίζοντας πως είναι το φαβορί, όμως γνωρίζουμε πως θα έχουμε δυνατό ανταγωνισμό και από άλλες ομάδες. Αλλά όπως γίνεται σε όλη τη σεζόν, μας αρέσει το κυνήγι».

Οι δηλώσεις του Βολφ έρχονται μετά τις του επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος τόνισε ότι η ομάδα του πρέπει να κερδίσει την Mercedes στο Μονακό. Στη θεωρία η RB16B θα βολεύεται περισσότερο, όχι μόνο για το τελευταίο κομμάτι της Ισπανίας, αλλά λόγω και της αεροδυναμικής του φιλοσοφίας.

Η Red Bull έχει ακολουθήσει το αεροδυναμικό concept του ανυψωμένου πίσω μέρους (high rake) και μικρού μεταξονίου, το οποίο βολεύεται καλύτερα σε πίστες όπως το Μονακό. Η Mercedes από την άλλη συνεχίζει με το χαμηλό πίσω μέρος (low rake) και το μακρύ μεταξόνιο.

Το μόνο σίγουρο είναι πως η μεταξύ τους μάχη θα είναι ιδιαίτερα συναρπαστική.

Image credit: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!