Tότο Βολφ: «Οι πρώτοι αγώνες θα κριθούν στην αξιοπιστία»

Gazzetta team
Tότο Βολφ: «Οι πρώτοι αγώνες θα κριθούν στην αξιοπιστία»
Ο διευθυντής της ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ, εκτίμησε ότι στα πρώτα Γκραν Πρι της σεζόν θα παίξει καθοριστικό ρόλο η αξιοπιστία και ότι η εφετινή σεζόν θα ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο στο Μπαχρέιν και στο Αμπού Ντάμπι.

Το εφετινό φινάλε της Formula 1 θα γίνει τον Δεκέμβριο στη Μέση Ανατολή. Αυτό εκτιμά ο Τότο Βολφ, ενώ αναμένει τις επόμενες ημέρες και επίσημη επιβεβαίωση για την πραγματοποίηση των Γκραν Πρι του Μπαχρέιν και του Αμπού Ντάμπι. Πρόκειται για το δεύτερο βήμα μετά τον ορισμό των πρώτων οκτώ αγώνων του πρωταθλήματος 2020 επί ευρωπαϊκού εδάφους, οπότε θα αρχίσουν να παίρνουν πλέον σειρά και τα υπερατλαντικά Γκραν Πρι.

Για το Αμπού Ντάμπι ακούγεται, ότι επιμένει να διατηρήσει το ακριβοπληρωμένο προνόμιο του τελευταίου αγώνα της σεζόν. Το Μπαχρέιν δηλώνει πρόθυμο να φιλοξενήσει δύο αγώνες με διαφορά μίας εβδομάδας μεταξύ τους κατά τα πρότυπα του Σπίλμπεργκ και του Σίλβερστον. Μάλιστα η πίστα του Μπαχρέιν στην έρημο Σαχίρ επιτρέπει δύο διαφορετικούς τρόπους διαμόρφωσης, που θα έδιναν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στα Γκραν Πρι.

Η FIA θα κάνει τα στραβά μάτια

Αν προσθέσουμε στους οκτώ ευρωπαϊκούς αγώνες, άλλους δύο στο Μπαχρέιν και έναν στο Αμπού Ντάμπι, τότε φτάνουμε τους 11 και απέχουμε μόνον τέσσερις από τον μαγικό αριθμό 15 που είναι και ο στόχος της Liberty Media και των ομάδων της Formula 1 για να εισπράξουν όλο το ποσό των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.

Για την επίσημη αναγνώριση του παγκόσμιου πρωταθλήματος απαιτούνται οκτώ Γκραν Πρι σε τρεις διαφορετικές ηπείρους, όμως η FIA φέρεται διατεθειμένη να βάλει νερό στο κρασί της όσον αφορά τον τελευταίο όρο, επικαλούμενη την έκτακτη κατάσταση λόγω της πανδημίας του Covid 19.

H πίστα του Γκραν Πρι του Μπαχρέιν στην έρημο Σαχίρ.

Ο Τότο Βολφ τονίζει, ότι «το νέο καλεντάρι και ο κορονοϊός μας θέτουν μπροστά από νέες προκλήσεις». Ο Αυστριακός εξηγεί ότι ο χρόνος προετοιμασίας για τις ομάδες είναι μικρός και ότι αυτό αυξάνει την πίεση να έχουν καλή απόδοση ήδη από τον πρώτο αγώνα.

«Εκτιμώ, ότι η αξιοπιστία θα παίξει καθοριστικό ρόλο στους πρώτους αγώνες. Τα αυτοκίνητα βγαίνουν πρακτικά από τα κοντέινερ, όπου βρίσκονταν στην Αυστραλία. Δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για να τα δοκιμάσουμε εργαστηριακά. Στους πρώτους αγώνες θα μαθαίνουμε. Πιστεύω, ότι η ομάδα με το γρηγορότερο και πιο αξιόπιστο πακέτο θα κατακτήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα», συμπλήρωσε ο Τότο Βολφ.

Σενάρια για νέες πίστες

Υπάρχει πάντως μεγάλη αβεβαιότητα για τη συνέχιση του πρωταθλήματος μετά τις 6 Σεπτεμβρίου, οπότε έχει προγραμματιστεί το όγδοο ευρωπαϊκό Γκραν Πρι στη Μόντσα της Ιταλίας. Τα Γκραν Πρι Ιαπωνίας και Σιγκαπούρης προβλέπεται να ακυρωθούν, κάτι που θα ισχύσει προφανώς και για την Κίνα, ενώ το Ωστιν του Τέξας βρίσκεται ένα βήμα πριν τη χρεωκοπία και η Formula 1 φλερτάρει με την Ινδιανάπολη. Επιφυλάξεις εκφράζονται και για τα Γκραν Πρι Μεξικού και Βραζιλίας λόγω του τριπλάσιου μεταφορικού κόστους και της ανασφάλειας εξαιτίας του Covid 19.

Γι αυτό και έχει πέσει στο τραπέζι μία νέα ιδέα, δηλαδή να συνεχιστούν και μετά τον Σεπτέμβριο οι αγώνες στην Ευρώπη. Μάλιστα ακούγονται ήδη ως εναλλακτικές οι πίστες της Ίμολα και του Μουτζέλο στην Ιταλία, το Χόκενχαϊμρινγκ στη Γερμανία, αλλά και ένα δεύτερο Γκραν Πρι στο Σότσι της Ρωσίας. Πάντα βέβαια με τη διευκρίνιση, ότι θα το φινάλε θα γίνει στο Μπαχρέιν και στο Αμπού Ντάμπι.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!