Ποια Γκραν Πρι της Formula 1 κινδυνεύουν περισσότερο να ακυρωθούν

Gazzetta team
Ποια Γκραν Πρι της Formula 1 κινδυνεύουν περισσότερο να ακυρωθούν
O αγωνιστικός διευθυντής της Formula 1, Ρος Μπρον, αισιοδοξεί ότι θα γίνουν το 2020 τουλάχιστον 17 ή 18 Γκραν Πρι αντί 22, όπως προβλεπόταν αρχικά, με αποτέλεσμα να μείνουν 4 ή 5 αγώνες εκτός του νέου προγράμματος!

Δίνουν και παίρνουν τα σενάρια σχετικά με την εξέλιξη της εφετινής αγωνιστικής σεζόν της Formula 1, όπου μέχρι στιγμής έχει ανακοινωθεί η αναβολή των τεσσάρων πρώτων Γκραν Πρι. Ωστόσο οι φήμες οργιάζουν, οπότε αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα οι δηλώσεις του αθλητικού διευθυντή της Formula 1, Ρος Μπρον, για το συγκεκριμένο θέμα.

Ο Βρετανός γκουρού του αθλήματος ανέφερε χαρακτηριστικά στον τηλεοπτικό σταθμό Sky τα εξής: «Eίμαι πολύ αισιόδοξος, ότι θα μπορέσουμε να έχουμε ένα πρωτάθλημα με τουλάχιστον 17 ή 18 αγώνες». Ο Μπρον έχει στο μυαλό του ως νέο χρονικό σημείο εκκίνησης τα τέλη Μαΐου, οπότε προβλέπεται να γίνει το Γκραν Πρι Μονακό, ενώ για να καλύψει τον χαμένο χρόνο σκέπτεται την κατάργηση των εφετινών καλοκαιρινών διακοπών μεταξύ 2 και 30 Αυγούστου, για να γίνουν εκείνο το διάστημα ορισμένοι από τους αναβληθέντες αγώνες. Όπως αναφέρει στον Sky, «πιστεύω, ότι μπορούμε να στριμώξουμε αυτούς τους αγώνες τότε. Όμως αυτό εξαρτάται, από το πότε θα ξεκινήσει η σεζόν».

Η Βαρκελώνη βρίσκεται στον αέρα

Βεβαίως εδώ τίθεται το εύλογο ερώτημα, ποιοι αγώνες θα βρεθούν εκτός προγράμματος εφέτος αν γίνουν τελικά 17 ή 18, όπως υποστηρίζει ο Μπρον. Να υπενθυμίσουμε ότι το αρχικό πρόγραμμα προέβλεπε 22 Γκραν Πρι και η εφετινή σεζόν φιλοδοξούσε να γίνει η μεγαλύτερη σε διάρκεια στην ιστορία της Formula 1. Σε κάθε περίπτωση ακόμη και με το αισιόδοξο σενάριο θα έχουμε ακύρωση τεσσάρων ή πέντε Γκραν Πρι, οπότε ας δούμε ποια βρίσκονται στον αέρα και ποια θα βγουν δύσκολα εκτός προγράμματος.

Oικονομικές δυσκολίες έχει το Γκραν Πρι Ισπανίας.

Φαβορί για ακύρωση θεωρείται το Γκραν Πρι Ισπανίας στη Βαρκελώνη, καθώς είναι ζημιογόνο και έχει μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Οι άνθρωποι της Formula 1 είναι ξεκάθαρο ότι θα προτιμήσουν να θέσουν εκτός προγράμματος τα Γκραν Πρι που αποφέρουν τα λιγότερα χρήματα, οπότε η Βαρκελώνη θα είναι σίγουρα προτεινόμενη. Το Μονακό αποτελεί επίσης μία ιδιαίτερη περίπτωση καθώς όλο το Πριγκιπάτο προσαρμόζεται στον αγώνα της Formula 1 και μετατρέπεται σε ένα εργοτάξιο εκείνες τις ημέρες. Αν λοιπόν δεν ξεκινήσει με αυτόν τον αγώνα το αναθεωρημένο πρόγραμμα, τότε μάλλον δεν θα πραγματοποιηθεί αργότερα.

Μένουν Ολλανδία και Βιετνάμ

Tρισδιάστατη απεικόνιση της νέας πίστας στο Ανόι του Βιετνάμ.

Η Αυστραλία φαίνεται επίσης, ότι θα βρεθεί τελικά εκτός νυμφώνος αν και τυπικά έχει αναβληθεί το Γκραν Πρι στη Μελβούρνη. Οι διοργανωτές του αγώνα ελπίζουν να δοθεί παράταση στη χρονιά και να γίνει εκεί ο τελευταίος αγώνας της εφετινής σεζόν, όμως το Αμπού Ντάμπι πληρώνει έναν πακτωλό χρημάτων για να κατέχει αυτό το προνόμιο και δύσκολα θα συμφωνούσε σε κάτι τέτοιο. Ολοκληρώνοντας να πούμε, ότι η Formula 1 θα κάνει τα αδύνατα δυνατά, ώστε να στριμωχτούν με κάποιον τρόπο στο νέο πρόγραμμα οι αγώνες στην Ολλανδία και στο Βιετνάμ. Στην πρώτη περίπτωση επανέρχεται εκεί η Formula 1 μετά από 35 ολόκληρα χρόνια και επικρατεί παροξυσμός λόγω του Μαξ Φερστάπεν, στη δεύτερη πρόκειται για το παρθενικό Γκραν Πρι στη νέα πίστα στο Ανόι σε συνδυασμό με μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά. Αρα αυτά τα δύο Γκραν Πρι μάλλον θα παραμείνουν λογικά και στο αναδιαμορφωμένο πρόγραμμα του 2020.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!