Δέκα καυτές ερωτήσεις για την νέα σεζόν της Formula 1

Γιώργος Βαρίνος Γιώργος Βαρίνος
Δέκα καυτές ερωτήσεις για την νέα σεζόν της Formula 1
Η νέα σεζόν της Formula 1 κρύβει πολλά μυστικά και κανείς δεν ξέρει πραγματικά τι θα συμβεί όταν θα σβήσουν τα φώτα της εκκίνησης και η δράση θα ξεκινήσει. Έτσι, πριν τη Μελβούρνη μας ταλανίζουν 10 καυτά ερωτήματα. Πάμε να τα δούμε...

1. Ο Χάμιλτον θα σπάσει τα σημαντικότερα ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο Λιούις Χάμιλτον βρίσκεται στο χείλος της στατιστικής αθανασίας τη χρονιά που διανύουμε. Θέλει μόλις οκτώ νίκες για να ξεπεράσει τις 91 νίκες του θρύλου Μίκαελ Σουμάχερ, ενώ υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ισοφαρίσει με τον Γερμανό πολυπρωταθλητή σε τίτλους αν κερδίσει και φέτος τον τίτλο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Χάμιλτον έχει κατά μέσο όρο πάνω από 10 νίκες σε κάθε σεζόν από το 2014 οι πιθανότητες να γίνει ο Καλύτερος Όλων Των Εποχών είναι πάρα πολλές. Ετοιμάστε την σωστή προσφώνηση. Σερ Λιούις Χάμιλτον!

2. Θα μείνει ο Φέτελ στη Ferrari; Και ποιος θα τον αντικαταστήσει αν τελικά φύγει.

Πολλοί οδηγοί ολοκληρώνουν τα συμβόλαιά τους στο τέλος του 2020, αλλά κανένας δεν πλησιάζει σε ενδιαφέρον τον Σαμπάστιαν Φέτελ. Το όνειρο του Γερμανού να πάρει ένα πρωτάθλημα με την Scuderia παραμένει ξεκάθαρα ανεκπλήρωτο μετά από πέντε σεζόν και η εντυπωσιακή άφιξη του Σαρλ Λεκλέρ στην ομάδα το 2019 - και οι τριβές μεταξύ τους - έβαλαν τα λάθη και τα αποτελέσματα του Φέτελ στο μικροσκόπιο. Οι επιλογές είναι να πάει στην Mercedes δίπλα στον Χάμιλτον, ώστε το γερμανικό εξπρές να έχει το 2021 2 πολυπρωταθλητές στο ρόστερ του. Ο Μπότας θα πάει στην Renault και ο Ρικιάρντο στην Ferrari. Για να δούμε, θα βγει αυτό το σενάριο;

3. Μπορεί ο Μπότας να νικήσει τελικά τον Χάμιλτον;

Ο ίδιος λέει «Σε μια καλή μέρα, όταν παίρνω 100% από τον εαυτό μου, αισθάνομαι ότι μπορώ ... νικήσω οποιονδήποτε. Αλλά το να βρίσκομαι σε κάθε αγώνα σε αυτή την κατάσταση είναι το πιο δύσκολο πράγμα.» Εμείς λέμε... Όχι._

4. Θα γίνει ο Φερσπάπεν ή ο Λεκλέρ, ο νεότερος πρωταθλητής της Formula 1;

Οι οπαδοί της Formula 1 είναι τυχεροί στο γεγονός ότι έχουμε τουλάχιστον δύο οδηγούς της ίδιας γενιάς με την ίδια σχεδόν απόδοση, και τις ίδιες δυνατότητες. Ο Σαρλ και ο Μαξ ψάχνουν τρόπο να εκθρονίσουν τον Βασιλιά Λιούις Χάμιλτον από τον θρόνο του και με αυτόν τον τρόπο, να γίνουν εκείνοι οι νέοι Πρωταθλητές. Εμείς λέμε όχι. Το ρεκόρ του Σεμπάστιαν Φέτελ, ως ο νεώτερος πρωταθλητής σε ηλικία 23 ετών, τεσσάρων μηνών και 11 ημερών θα κρατήσει.

5. Έχει ο Άλμπον την ικανότητα να «χτυπήσει» στα ίσια τον Μαξ Φερστάπεν;

Ενώ ο Μαξ Φερστάπεν θεωρείται η αναφορά του επιθετικού και σταρ οδηγού με όλα τα μάτια των ιθυνόντων αλλά και των τηλεθεατών καρφωμένα πάνω του, ο Άλμπον σπάνια απολαμβάνει το ίδιο επίπεδο προσοχής. Βεβαίως όλοι οι συναγωνιστές του Άλμπον ξέρουν πόσο πολύ γρήγορος είναι. Ο Λεκλέρ αναφέρει: «Ξέρω πόσο καλός είναι ο Άλεξ...». Ίσως τελικά μπει και 3ος νεαρός στην ομάδα σφετεριστών του θρόνου του Χάμιλτον.

6. Η Racing Point θα είναι «best from the rest» το 2020;

Από τα στοιχεία των Δοκιμών πριν από την σεζόν, το αμφιλεγόμενο μονοθέσιο RP20, με το παρατσούκλι «Pink Mercedes» της ομάδας Racing Point φαίνεται να είναι πύραυλος! Πολλοί ισχυρίζονται πως η ομάδα με έδρα το Silverstone θα μπορούσε να επιστρέψει ως διεκδηκητής της 3 θέσης. Η φήμη του Σέρτζιο Πέρεζ είναι αναγνωρισμένη με οκτώ βάθρα και ο μικρός Στρολ, έρχεται φουριόζος για να καθιερωθεί ως ένα δυνατό όνομα. Ναι η Racing Point έχει τα εχέγγυα ενός λαμπρού μέλλοντος.

7. Είναι το DAS, το κλειδί της απόδοσης της Mercedes το 2020.

Σίγουρα ναι. Σε ποιο βαθμό, αυτό μένει να το δούμε. Η Mercedes θα έχει μεγαλύτερη τελική, καλύτερο έλεγχο, ομοιόμορφη φθορά και καλύτερη απόδοση μέσα στις στροφές. Είναι σίγουρο πως η Mercedes βρήκε το μαγικό φίλτρο που θα κάνει τα αυτοκίνητά της ταχύτερα κατά 3 έως 6 δέκατα τον γύρο (ή και παραπάνω!!! μπορεί και πάρα πολύ παραπάνω) με την χρήση του DAS, καθώς θα μπορεί να χρησιμοποιεί ακραίες τιμές στην απόκλιση για τρομερή απόδοση στις στροφές, τη στιγμή που όλες οι άλλες εταιρείες θα είναι αναγκασμένες να μην χρησιμοποιούν ακραίες τιμές απόκλισης καθώς θα κάνουν συμβιβασμούς, εφόσον δεν θα έχουν DAS! Τι είναι το DAS; Διαβάστε εδώ!

8. Μπορεί η σχέση Ρικιάρντο-Οκόν να μείνει πολιτισμένη;

Το ότι ο Οκόν είναι τρομερά γρήγορος δεν χρειάζεται να σας το θυμώσουμε. Είναι όμως και τρομερά τζαμπουκάς και όπου πάει ως νούμερο δύο, κοντράρει στα ίσια (σε σημείο παρεξήγησης το Νο ένα της ομάδας...) Τώρα, στην Renault, με τον Ντάνιελ Ριτσιάρντο, αδιαμφισβήτητο Νο 1 είναι σίγουρο πως θα υπάρξουν στιγμές Rock. Η Renault θα προσεύχεται οι δύο οδηγοί της, να κρατήσουν την σχέση τους μέσα στην πίστα σε πολιτισμένα και αθλητικά επίπεδα. Βέβαια οι προσευχές δεν φτάνουν...

9. Μπορεί η Williams να βρεθεί ανάμεσα στις μεσαίες ομάδες;

Ο Ράσελ ήταν σαφής σε ερώτηση των δημοσιογράφων στο τέλος των δοκιμώn: «Είμαστε ακόμα το πιο αργό αυτοκίνητο στην πίστα αλλά δεν πρόκειται να το παρατήσ. Θα το παλέψω.». Άρα λοιπόν όχι!

10. Ποια θα είναι η καλύτερη ομάδα το 2021;

Κανείς δεν ξέρει πραγματικά. Είναι η ερώτηση των 175 εκατομμυρίων δολαρίων. Αυτό είναι το μέγεθος του ανώτατου ορίου χρημάτων που θα επιτρέπεται να σπαταλήσουν οι ομάδες, που θα τεθεί σε ισχύ το 2021. Η λογική υπαγορεύει επομένως ότι οι ομάδες με τους μεγαλύτερους πόρους το 2020 θα είναι εκείνες που πιθανότατα θα πρωταγωνιστήσουν το 2021 καθώς θα ξεκινήσουν την νέα σεζόν με πλεονέκτημα. Βεβαίως κανείς δεν έχει ξεχάσει την σταχτοπούτα, Brawn GP που βρήκε λύσεις που δεν βρήκαν οι μεγάλες ομάδες. Ίδωμεν!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Γιώργος Βαρίνος
Γιώργος Βαρίνος