Aπογοήτευση τα «αποκαλυπτήρια» του νέου μονοθεσίου της Renault

Gazzetta team
Aπογοήτευση τα «αποκαλυπτήρια» του νέου μονοθεσίου της Renault
Οι Γάλλοι ανακοίνωσαν ότι το νέο τους αυτοκίνητο για το εφετινό πρωτάθλημα της Formula 1 δεν είναι ακόμη έτοιμο και έτσι έδειξαν μόνον τμήματά του σε ψηφιακά επεξεργασμένα σκίτσα.

Απογοητεύθηκαν όσοι φίλοι της Formula 1 περίμεναν να δουν σήμερα το νέο μονοθέσιο της Renault με την κωδική ονομασία R.S.20. Η γαλλική ομάδα είχε προαναγγείλει στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μία κανονική παρουσίαση, τελικά όμως περιορίστηκε σε ορισμένα Tweets για Δημόσιες Σχέσεις, μία περιγραφή 13 σελίδων του νέου αυτοκινήτου και σε μερικές ψηφιακές φωτογραφίες τμημάτων του μονοθεσίου χωρίς τα επίσημα χρώματά του.

Διακριτικές κίτρινες πινελιές προς το παρόν.

Οι υπεύθυνοι της ομάδας υποχρεώθηκαν σε αυτή τη λύση, καθώς το νέο μονοθέσιο δεν είναι ακόμη έτοιμο και θα το δούμε τελικά ολοκληρωμένο στις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης, που ξεκινούν στις 19 Φεβρουαρίου και θα διαρκέσουν έξι ημέρες.

Χειρότερο το 2019 από το 2018

Το νέο μονοθέσιο από πλάγια και πάνω.

Όλα αυτά επιβεβαιώνουν την προσέγγιση της Renault ότι το 2020 θα αποτελέσει μία σημαντική, αλλά μεταβατική χρονιά για την ομάδα της Formula 1. Να θυμίσουμε, ότι η Renault επανήλθε το 2016 με δική της εργοστασιακή ομάδα στο πρωτάθλημα της Formula 1 και από τότε έχει κατακτήσει κατά σειρά στους κατασκευαστές την έννατη, την έκτη, την τέταρτη και την πέμπτη θέση. Το 2018 είχε συγκεντρώσει 122 βαθμούς, ενώ το 2019 μόνον 91.

Οκόν αντί Χούλκενμπεργκ

Νέος στόχος για το 2020 είναι η κατάκτηση της τέταρτης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά και η ιδανική προετοιμασία για το 2021. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθυντής της ομάδας της Renault, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, «πρέπει να προετοιμαστούμε αυτή τη χρονιά όσο γίνεται καλύτερα για το 2021, οπότε θα υπάρξουν δραστικές αλλαγές κανονισμών. Το 2021 θα αποτελέσει μία μεγάλη ευκαιρία για τη Renault και πρέπει να την πιάσουμε από τα μαλλιά».

Ρικιάρντο και Οκόν απαρτίζουν το δίδυμο των οδηγών για το 2020.

Το δίδυμο των οδηγών θα απαρτίζεται εφέτος από τον Αυστραλό Ντάνιελ Ρικιάρντο και τον Εστεμπάν Οκόν, που ανήκε στη Mercedes και διαδέχθηκε στη Renault τον όχι και ιδιαίτερα επιτυχημένο Γερμανό πιλότο, Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο σύμβουλος του team Renault F1 και θρύλος της Formula 1, Αλέν Προστ, δήλωσε στη γαλλική εφημερίδα τα εξής για τον Οκόν: «Είμαι πολύ χαρούμενος, που έρχεται ο Εστεμπάν σε εμάς. Εκανε ένα διάλειμμα που δεν το ήθελε, όμως αυτό ήταν μία πολύτιμη εμπειρία για τον ίδιο. Κέρδισε από αυτό σε ωριμότητα».

Νέο πρόσωπο ο Πατ Φράι

Σύμφωνα με τον CEO της γαλλικής ομάδας, Μαρσίν Μπουντκφόσκι, το Renault R.S.20 δεν αποτελεί νέο αυτοκίνητο αλλά μία μετεξέλιξη του R.S.19. «Φυσικά θέλουμε να είμαστε επιτυχημένοι το 2020. Όμως το σχέδιό μας είναι να προσαρμοστούμε όσο το δυνατόν νωρίτερα στο 2021, ώστε να διασφαλίσουμε μία πολύ ανοδική καμπύλη εξέλιξης για το νέο αυτοκίνητο», συμπλήρωσε το στέλεχος της Renault. Καθοριστικό ρόλο αναμένεται να παίξει σε αυτό ο Πατ Φράι, που είναι επίσημα από τις αρχές Φεβρουαρίου νέος τεχνικός διευθυντής της ομάδας για το σασσί και υπεύθυνος σχεδιασμού και εξέλιξης του αυτοκινήτου.

Άλλη μία άποψη του νέου μονοθεσίου Renault R.S.20

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!